پشتیبانی 24/7

021-28421310

ارسال سراسر ایران

برای تهران و شهرستان ها

4 کسب و کار خانگی پرسود

کسب و کار خانگی پرسود
فهرست مطالب

امروزه با پیشرفت امکانات و شرایط کاری و شغلی، بسیاری از افراد به جای کار کردن در محیط‌های ادرای، کارگاهی و شرکتی ترجیح می‌دهند در منزل خودشان کار کنند و به درآمد برسند. شاید در گذشته کسب درآمد کردن از طریق مشاغل خانگی موضوعی دست نیافتنی به نظر می‌رسید، اما امروزه هرکسی بدون احتیاج به سرمایه اولیه ویژه و فضایی خاص می‌تواند در خانه خودش به درآمد خوبی برسد. در این مقاله می‌خواهیم 4 کسب و کار خانگی پرسود را به شما معرفی کنیم؛ کسب و کارهایی که به راحتی می‌توانید به آن‌ها ورود کنید و درآمد خوبی بدست بیاورید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

امروزه با صنعتی شدن زندگی در شهر افراد به دنبال راه هایی برای افزایش سرمایه ی خود هستند.کارهایی که به تناسب سرمایه ی اولیه ی خود سود خوبی داشته باشند.اکنون یکی از بهترین راهکارهای رسیدن به درامد راه اندازی کارتولیدی و دستگاه های پرسود خانگی می باشد. همچنین به دلیل وجود تحریم ها زمینه ی بسیار خوبی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم شده است تا بتوانند کسب و کار خود را راه انداخته و به درامدزایی برسند.

کسب و کارهای خانگی امکان درامدزایی بیشتری داشته و گزینه ی بهتری به نسبت کار کردن در بیرون از منزل است.از طرف دیگر ساعت کاری دست خودتان می باشد.

مزایای کار تولیدی:

  • شما خودتان کارفرمای خودتان هستید
  • ازادی عمل شما نسبت به یک کارمند بیشتر می باشد
  • شما خودتا برای خود،تصمیم گرفته و اهدافتان را پیش میبرید
  • به راحتی میتوانید برای برنامه ها و زندگی خود برنامه ریزی کرده و تصمیم بگیرید
  • دستگاه های پرسود خانگی و ایده های تولیدی در منزل

دستگاه تولید لیوان کاغذی 

لیوان های کاغذی به دلیل ضررهایی که لیوان پلاستیکی برای بدن و آسیب هایی که به محیط زیست وارد میکند،اکنون استفاده ی بیشتری دارند.این لیوان ها به دلیل استفاده در مهمانی ها و دوره همی ها و انواع مراسمات مختلف بازار فروش بسیار خوبی دارند.دستگاه تولید لیوان با داشتن قابلیت برش و طرح دار کردن کاغذ و فرم دهی به ان امکان درامدزایی بالا را برای شما فراهم میسازد.قبل از خرید این دستگاه به امکانات موجود بر روی دستگاه توجه کنید مثلا اگر دستگاه مجهز به چاپ کن نباشد شما مجبور میشوید یک دستگاه جداگانه باید چاپ روی کاغذ لیوان خریداری کنید.

دستگاه تولید اسکاج

 دستگاه اسکاج بافی از دستگاه های است که برای راه اندازی کسب و کار خانگی بسار مناسب است.این دستگاه کارکد آسانی دارد و همه ی افراد میتواند از آن استفاده کنند و نیاز به آموزش زیادی ندارد.دستگاه تولید اسکا میتواند روزانه 1000 تا 1500 اسکاج تولید کند.دستگاه اسکاج برای کاهش مصرف برق بهتر است مجهز به اینورتر باشد که در این صورت کار اوپراتور نیز راحت تر و ساده تر خواهد بود.

تولیدی میوه خشک 

میوه ی خشک جزو محصولات خوراکی می باشد که طرفداران زیادی داشته و فواید زیادی برای بدن دارد.و همچنین میتوانید به عنوان میانه وعده های سالم از ان استفاده کنید.کیفیت و نرمی میوه های خشک شده بسیار مهم است،شما با خرید دستگاه و تجهیزات میوه خشک کن میتوانید میوه ها را به روشی کاملا آسان خشک کرده و به فروش برسانید.اکثر میوه ها قابلیت خشک کردن را دارند.

دستگاه تولید نوار بهداشتی

نوار بهداشتی جزو محصولات بهداشتی هستند که برای تمامی خانم ها کاربرد داردبا تولید نوار بهداشتی شما در هر شرایطی باز برای فروش محصول خود خواهید داشت و این کار جزو کسب و کار خانگی پرسود می باشد.

دستگاه روغن گیری خانگی

دستگاه خانگی و کوچک 10 کیلوگرم روغن را در یک ساعت به دست می اورد.بیشترین انتخاب برای دستگاه روغن گیری،دستگاه روغن گیری کنجد می باشد.و همچنین تولید این محصول بیشتر برای فصل سرد و زمستان بیشتر پیشنهاد میشود.

 دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات 

گزینه ی مناسب برای خرید دستگاه بسته بندی محصولات،دستگاه و تجهیزات بسته بندی خشکبار،دستگاه بسته بندی رومیزی می باشد.که البته میزان تولید بالایی دارد.و همچنین دستگاه ریلی نیز وجود دارد که برای خرید این دستگاه به سرمایه ی بیشتری نیاز دارید.

دستگاه جوراب بافی

جوراب جزو پوشاک پراستفاده ی افراد به ویژه در فصول سرد سال می باشد.بافت جوراب در طرح ها و رنگ ها متنوع و زیبا میتواند برای شما پرسود باشد و در ردیف کسب و کار خانگی پرسود جزو ردیف اول این نوع مشاغل باشد.

دستگاه تولید دکمه

تولید دکمه به عنوان شاخه ای از پوشاک و مد بسیار پرکاربرد بوده و دستگاه تولید آن جزو دستگاه های پرسود خانگی محسوب می شود.دکمه در اکثر لباس ها استفاده شده و تنوع رنگ و شکل آن میتوان امتیاز بسیار خوبی برای شما باشد.سرمایه ی لازم برای ورود به این کار متغیر می باشد.

 پرینتر سه بعدی برای تولید محصولات دکوری

پرینترهای سه بعدی دستگاه های تازه تولیدی هستند که با استفاده از آنها تقریبا میتوانید هرچیزی مانند مجسمه،قالب کفش،زیورالات،پیچ و مهره ،اسباب بازی،قطعات الکتریکی و…تولید کنید.که امروزه استفاده کردن از زیور آلات بسیار زیاد بوده و تولید این محصولات جزو کسب و کار پرسود و پردرامد خواهد بود.

دستگاه های پرسود خانگی

بسته بندی در منزل

کار بسته بندی در منزل یک کسب و کار خانگی پرسود به شمار می‌رود که اتفاقا در کشور ما هم جزو مشاغل خانگی پرطرفدار محسوب می‌شود. این شغل در قیاس با مشاغل خانگی دیگر درآمد نسبتا خوبی دارد؛ شما می‌توانید با انجام میزان ثابتی کار در طول ماه، به یک درآمد ثابت و عالی برسید.بیشتر افراد دوست دارند که به جای کارها و مشاغل طاقت فرسا در بیرون از منزل،بتوانند در داخل منزل کسب در آمد کرده و شغل مختص خود را داشته باشند.با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه ها و ماشین آلات می توان بسیاری از مشاغل را در خانه راه اندازی کردو به درآمد بسیار زیادی رسید. 

در این شغل به این دلیل که بسته بندی عموما برای محصولات پرکاربرد، مانند مواد غذایی و پوشاک، انجام می‌شود همیشه درآمد خود را خواهید داشت. در شغل بسته بندی محصولات شما به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارید و با چند ساعت وقت گذاشتن در روز می‌توانید به سود خالص دست پیدا کنید. بسته بندی ماسک، اسکاچ، ادویه جات، شکلات، چای، لوازم التحریر، حبوبات، جوراب و… از جمله مشاغلی هستند که می‌توانید در خانه خودتان و بدون هیچ تخصص خاصی به آن‌ها بپردازید در نظر داشته باشید که برای این شغل با خرید دستگاه بسته بندی میتوانید درامد واقعا راحت و پرسودی را داشته باشید.

مقالات مشابه : راه اندازی 3 کسب و کار خانگی پردرآمد

بسته بندی کالا و محصول

بازاریابی وابسته و همکاری در فروش

این کار جزو مشاغل کمیسیونی به حساب می‌آید، به این ترتیب که شما می‌توانید با یک شرکت یا یک گروه تولیدی قرار داد ببندید و برای خدمات و محصولاتشان مشتری پیدا کنید. به میزان افزایش فروش و سود شرکت به شما حق کمیسیون تعلق خواهد گرفت. برخی شرکت‌ها ضمن پرداخت حق کمیسیون، حقوق ثابتی را نیز به صورت ماهیانه در نظر می‌گیرند. بسیاری از شرکت‌های تجاری برای افزایش مشتری‌های خود به این شیوه بازاریایی روی می‌آوردند، به همین سبب فرصت اشتغال زیادی در این کار برای شما وجود دارد.

در این کار اصلا مهم نیست که شما مهارت بازاریابی شما در چه اندازه ای است. شما با با انتخاب محصول اشتباه و نامناسب در آمد بسیار کمی خواهید داشت.در هر زمان و در هر شرایطی آموزش ها ی مربوط به بازاریابی را ببینید و همزمان با جامعه قدم بردارید و عقب نمانید.جون رقابت در این زمینه بسیار زیاد است.

شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه اولیه ناچیز به سود قابل قبولی برسید و درآمد کسب کنید. در این کسب و کار خانگی پرسود شما تنها با برقراری چند تماس در طول روز یا مراجعه به فروشگاه‌های مختلف می‌توانید برای محصول موردنظر سفارش بگیرید. روابط عمومی بالا و قدرت بیان خوب، از توانایی‌هایی است که می‌تواند به شما در این کار کمک کند. در نظر داشته باشید که درآمد شما در طول ماه به میزان فعالیت خودتان بستگی دارد؛ بنابراین هرچه فعال‌تر و پویاتر باشید، حقوقتان نیز بیشتر خواهد بود.

 

معرفی کسب و کار خانگی پرسود

تولید موادغذایی

یکی از پرطرفدارترین و درعین حال پردرآمدترین کسب و کار خانگی پرسود، تولید مواد غذایی مختلف مانند تولید میوه خشک، ترشی و مربا است. این شغل به خصوص برای خانم‌های خانه‌دار که به دنبال راهی مطمئن برای کسب درآمد می‌گردند می‌تواند مناسب باشد. برای فعالیت در زمینه فروش میوه خشک، فقط کافی است یک دستگاه میوه خشک کن باکیفیت تهیه کنید یا از روش‌های سنتی برای تولید میوه خشک استفاده کنید. قیمت هر کیلو میوه خشک در بازار چندین برابر میوه تازه است؛ به این ترتیب شما در ازای هر کیلو میوه‌ای که خریداری می‌کنید، چندین برابر سود بدست می‌آورید. رعایت بهداشت، حفظ تازگی و کیفیت محصول، به فروش بیشتر شما کمک خواهد کرد.همچنین میوه خشک کنی در خانه یکی از کسب و کارهای کوچک و پول سازی است که در فضاهای کوچک نیز قابل اجرا و انجام می باشد.یادتان باشد،در آمد به دست آمده از خشک کردن میوه و نوع تولید و ظرفیت تولید ارتباط مستقیم دارد پس اگر در حجم کم این فعالیت را شروع کردید نباید انتظار درآمد زیاد و بالایی را داشته باشید.

در شغل تولید مربا یا ترشی می‌توانید از مقدار کم شروع کنید و با افزایش مشتری‌ تولیدات خود را افزایش بدهید.ترش یک چاشنی مهم و خوشمزه و مهم در آشپزی است که در همه خاورمیانه توجه زیادی به آن می شود که امروزه افراد زیادی به دلیل خوشمزه و لذیذ بودن این مواد خوراکی از آن استفاده میکنند.و دلیل دیگر استفاده و کاربرد زیاد از ترشی این می باشد که در برخی از فصل ها دسترسی و پیدا کردن برخی از محصولات و مواد خوراکی سخت می باشد.که افراد مجبور می شوند در فصلی که این محصولات موجود هستند ترشی درست کرده و در فصل های دیگر از آن استفاده کنند. تنوع محصولات در این کسب و کار خانگی پرسود فراوان است و شما می‌توانید انواع ترشیجات و مربا را تولید کنید و به فروش برسانید. اطمینان داشته باشید که پس از پیدا کردن مشتری و ثابت شدن جایگاهتان به سود بسیار خوبی خواهید رسید.

تولید مواد غذایی در خانه

حتما بخوانید ... !  کسب درآمد با دستگاه خشک کن میوه + ویدیو آموزشی

تولید محتوا، کپی رایتر و ویراستار

اگر دستی بر قلم دارید و به نوشتن علاقه‌مندید می‌توانید در منزل و با استفاده از علاقه‌تان به درآمد برسید. یک کسب و کار خانگی پرسود که امروزه رواج بیشتری در میان مردم پیدا کرده تولید محتوا است. بسیاری از شرکت‌ها، برندها و تولیدی‌ها، برای تبلیغات محصولات و برند خود به محتواهای متنی و تصویری باکیفیت احتیاج دارند تا با کمک آن بتوانند در شبکه‌های مجازی مختلف، کسب و کار خودشان را معرفی کنند.

 اگر به نویسندگی علاقه مندید و به اصول و قواعد نگارش فارسی تسلط دارید، این شغل می‌تواند برای شما مناسب باشد. ضمن این که آشنایی با اصول تبلیغات کالا و برندینگ نیز می‌تواند به شما در این کار کمک کند. در این شغل شما غالبا به سرمایه اولیه خاصی احتیاج ندارید و درآمدتان به میزان فعالیتتان در طول ماه بستگی دارد.

کسب درآمد با ویراستاری کار سختی نیست ولی این کار نیازمند افرادی می باشد که اهل مطالعه می باشند،این کار جزو مشاغلی است که با حداقل امکانات و تنها با یادگیری اصول نگارش و با مطالعه می توان در منزل از طریق آن کسب در آمد کرد و می تواند جزو ایده های پول ساز باشد.

برای تولید محتوای غیرمتنی نیز تسلط نسبی بر مهارت‌هایی همچون عکاسی، فیلم برداری، تدوین و فتوشاپ لازم است. تولید محتوای غیرمتنی اصولا وقت بیشتری از شما می‌گیرد اما به همان میزان درآمد بیشتری نیز نسبت به تولید محتوای متنی دارد.

این کار برای دانشجویان، دانش آموزان و افرادی که به دنبال شغل دوم می‌گردند بسیار مناسب است. شما با صرف چند ساعت زمان در منزل می‌توانید یک رزومه خوب هم برای خودتان بسازید تا برای ارتقاء وضعیت شغلی آماده شوید.

جمع بندی

در این مقاله چندکسب و کار خانگی پرسود را به شما معرفی و مزایای هرکدام را بررسی کردیم.شما می‌توانید بسته به امکانات و شرایطتان، به سراغ هر یک از این شغل‌ها بروید و بدون این که از منزل خارج شوید به درآمد برسید.شما با راه اندازی مشاغل خانگی میتوانید یک شغل ثابت داشته و به درامد برسید.در این مقاله دستگاه های مناسب برای راه اندازی مشاغل خانگی را معرفی کردیم. مشاغل خانگی دیگری مانند مدیریت شبکه‌های اجتماعی، طراحی گرافیک، مترجمی، شیرینی و کیک پزی نیز وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها فعالیت کنند. اما نکته قابل توجه این است که پیش از ورود به هر شغلی باید به خوبی تحقیق و بررسی کنید و با افراد اگاه مشورت نمایید. پرداختن بدون آگاهی و اطلاع کافی به هر یک از این کسب و کار‌ها نه تنها شما را به سود نمی‌رساند، بلکه می‌تواند موجب ضرر رساندن به شما نیز بشود. امیدواریم مطالب بیان مفید واقع شده باشند.

۳ دیدگاه در “4 کسب و کار خانگی پرسود

  1. خورشید گفت:

    ممنون از مطالب عالی ، اگه به هنر علاقه دارین و میخوای ازش به درامد برسین میتونید شمع سازی رو امتحان کنید

  2. هادی عظیمی گفت:

    خیلی عالی و آموزنده بود مطالبتون سپاسگزارم

  3. تم تولد و لوازم تولد نامبروان گفت:

    همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟