شرایط و قوانین سایت

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی به دقت ملاحظه فرمایید.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

محصولات ارائه شده در وب‌سایت، یا توسط فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات تامین می شود و یا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات همکاری می‌کنند و محصولات خود را به ‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی محصول بر عهده فروشندگان و تولید کنندگان آن محصول و خدمات است و طبق دستور عمل آنها می باشد.

توضیحات مربوط به هر محصول و کالایی که در وبسایت می باشد توسط فروشندگان ، تامین کنندگان و نمایندگی های فروش ذکر شده است و فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات در قبال درج اطلاعات نادرست فنی ، کیفی و … هرکالایی و مغایرت اطلاعات با محصول اصلی هیچ مسئولیتی ندارد.

سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۴ هر روز کاری نهایی شوند ، با توجه به زمان حدودی آماده سازی که برای هر محصول در صفحه مخصوص به آن مشخص شده است از روز کاری بعدی برای آماده سازی و ارسال اقدام خواهد شد. توجه داشته باشید که تعداد روزی که برای آماده سازی و ارسال هر محصول ذکر شده است برحسب روز کاری میباشد. همچنین این بازه زمانی باتوجه به نحوه تامین ، آماده سازی ، بسته بندی ، ارسال و … هر محصول ممکن است با تاخیر چند روزه علاوه بر زمان ذکر شده همراه باشد که خرید شما و پذیرفتن قوانین سایت به منظور قبول کردن این تاخیر های احتمالی در ارسال ها می باشد.

با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات واسط بین فروشندگان و خریداران میباشد لذا ارسال محصولات توسط فروشندگان انجام خواهد گرفت و فروشگاه آریا تجهیزات مسئولیتی درباره نحوه ارسال ندارد. بنابراین هزینه ارسالی هر محصول نسبت به فروشنده آن ، مبدا ارسال ، مقصد و ابعاد محصول متفاوت خواهد بود و این هزینه بر عهده خریدار میباشد. در صورتی که کاربر چندین محصول را خریداری کند با توجه به تامین هر محصول توسط فروشنده ی خاص ممکن است برای هر محصول هزینه ارسال جداگانه در نظر گرفته شود و در این خصوص مشتری هیچ ادعایی نخواهد داشت . در صورتی که هزینه ارسال هر محصولی رایگان باشد در توضیحات مربوط به آن محصول ذکر خواهد شد.

امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات مسئولیت تامین و نگهداری هیچ کالایی را ندارد در صورت عدم موجود بودن محصول نزد فروشندگان مبلغ پرداختی ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار و کاربر عودت داده خواهد شد.

در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز ، با تخفیف و یا فروش های مناسبتی احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

خدمات پس ‌از‌ فروش و گارانتی در فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات طبق قوانین و شرایط تولید کنندگان ، فروشندگان و تامین کنندگان کالاها بوده و فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات پس از فروش و گارانتی و بازگرداندن کالا ندارد. لازم به ذکر است ،ضمانت 7 روز بازگشت کالا  در صورت نقص و ایراد فنی محصول قابل تایید میباشد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه آریا تجهیزات، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات محفوظ است. فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات در اسرع وقت وجوه دریافتی را  ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت تراکنش را ثبت می نماید( به تمامی صورت های ممکن انتقال وجه مانند کارت به کارت ، واریز به حساب و … ) و مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آریا تجهیزات و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آریا تجهیزات است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده و یا سو استفاده از محصولات فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات که منجر به وارد آمدن خسارات مالی ، جانی و روحی به اشخاص حقیقی و حقوقی شود را ندارد.

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی آریا تجهیزات بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

 – مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:

  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.
  • نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق  تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار می‌باشد.
  • انصراف از خریدار، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید روی آن درج شده» اجرا نخواهد شد.

 – چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

  • گارانتی دار : خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی مقداد آی‌تی ندارد.
  • فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.

کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت ” 7 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد،  و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از  فروش مقدادآی‌تی کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.

– خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.