یخ ساز صنعتی 500 کیلویی

ویژگی ها :

  • مدل های 1 موتوره دارای 1 موتور 5 اسب بخاری 3 فاز
  • امکان تولید یخ به صورت حبه های شفاف خوراکی
  • دارای شیر تخلیه آب به فاضلاب
  • دارای ورودی شیر از آب شهری
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

یخ ساز صنعتی 500 کیلویی

ویژگی ها :

  • مدل های 1 موتوره دارای 1 موتور 5 اسب بخاری 3 فاز
  • امکان تولید یخ به صورت حبه های شفاف خوراکی
  • دارای شیر تخلیه آب به فاضلاب
  • دارای ورودی شیر از آب شهری
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
بدنه

استیل 304 نگیر

کمپرسور

2.5 اسب بخار تک فاز

تعداد کمپرسور

2 عدد

شیر برقی

دارد از برند دانفوس

پمپ آب

برند الکتروژن

سیستم رسوب گیر

دارد

نوع یخ تولیدی

حبه ای (بسته به سفارش اندازه و شکل حبه قابل تغییر است)

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

یخ ساز صنعتی 500 کیلویی

یخ ساز 500 کیلویی در دو مدل تک موتور سه فاز و دو فاز و دو موتوره تک فاز تولید شده و به بازار عرضه می شود.این نوع یخ ساز توانایی تولید کردن 500 کیلوگرم یخ حبه ای را به صورت کاملا خوراکی و بهداشتی و در هر 24 ساعت تولید می کند.

بدنه یخ ساز

بدنه-یخساز-500-transformed

یخ ساز ها به صورت تمام وقت با رطوبت و آب در ارتباط هستند.و به همین دلیل احتمال زنگ زدگی در این نوع دستگاه ها بسیار زیاد است.و به همین دلیل برای جلوگیری از زنگ زدگی و برای رعایت بهداشت در دستگاه یخ ساز،این دستگاه از استیل نگیر و غیر مغناطیسی ساخته شده است.استفاده از استیل نگیر علاوه بر اینکه امکان تولید حبه های یخ بهداشتی را فراهم آورده،باعث افزایش طول عمر این دستگاه نیز شده است.

باک یخ

در داخل دستگاه یخ ساز 500 کیلویی قسمتی به عنوان باک یا مخزن یخ قرار دارد که از جنس استیل با جداره های مونوپلاستیک بوده و استفاده از این ترکیب در باک یخ باعث شده است که امکان زنگ زدگی به صفر رسیده و هیچ گونه آلودگی ای به یخ ها منتقل نشود.

قسمت باک یخ به صورتی طراحی شده است که امکان نگهداری از یخ ها را در مدت طولانی دارد.و این مدت زمان به صورت مستقیم با دمای محیط ارتباط داشته و امکان نگهداری یخ ها را بیشتر از 24 ساعت فراهم می آورد.

کمپرسور

کمپرسور-یخساز-500-transformed

کمپرسور از قطعات بسیار ممهم در این نوع دستگاه ها است که نقش بسیار زیاد و مهمی در تولید یخ بر عهده دارد.یخ ساز های 500 کیلویی صنعتی در 2 مدل قابل تولید هستند:

دو کمپرسور

دستگاه یخ ساز دو کمپرسور یکی از پر فروش ترین دستگاه های یخ ساز صنعتی است که دارای 2 کمپرسو.ر جدا از هم با قدرت 2.5 اسب بخار بوده و برق مصرفی دستگاه یخ ساز به صورت تک فاز شهری است.

تک کمپرسور

یخ ساز 500 کیلویی صنعتی تک کمپرسور دارای یک موتور بسیار پرقدرت 5 اسب بخار است که با برق مرفی سه فاز کار می کند.

یخ ساز های دو موتوره یک مزیت دارند که امکان روشن کردن فقط یک موتور در مواقعی ای را دارد که نیاز به استفاده ی زیاد از دستگاه نبوده و کم کاری کافی می باشد.نتیجه ی این کار به نظر کاربر بستگی داشته و مصرف انرژی کمتر خواهد بود.

سیستم تخلیه آب پسماند

سیستم_تخلیه_آب_پسماند-transformed

این مدل از دستگاه های یخ ساز دارای یک خروجی در قسمت انتهایی دارند که امکان وصل شدن به فاضلاب شهری را دارند و پس از یخ سازی همه ی آب هایی که در بخش باک یخ باقی می مانند برای اینکه از رسوب زدگی جلوگیری شود و مشکلات بهداشتی به وجود نیاید،از قسمت خروجی فاضلاب خارج می شوند.

سیستم سرمایشی

اواپراتور و کندانسور استفاده شده در این یخ ساز صنعتی دارای اتصالات مسی با خلوص کاملا بالا بوده و به همین دلیل سرعت انتقال سرما و طول عمر دستگاه یخ ساز به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

در این دستگاه یخ ساز از شیر برقی کاملا با کیفیت از برند های کاملا معتبر مانند دانفوس استفاده شده است که باعث عملکردی اتوماتیک و بدون نقص برای دستگاه می شود.

لوله کشی اب به داخل و فاضلاب

دستگاه یخ ساز صنعتی 500 کیلویی قابلیت اتصال به لوله کشی شهری را داشته و بدون نیاز به تنظیمات خاصی راحت قابل اتصال است.به همین دلیل نیازی به اضافه کردن آب به مخزن نبوده و در زمان مورد نیاز آّ را به قسمت داخلی یخ ساز منتقل می کند.

اندازه ی حبه های یخ

اندازه_ی_حبه_های_یخ-5s4r6koCW-transformed

یخ هایی که تولید می شوند به صورت قالبی هستند که در داخل یخ ساز قرار گرفته اند. این قالب به حالت پیشفرض دارای شکل حبه ای است و در ص.رت نیاز به تولید یخ ها به اشکال مختلف امکان سفارش دستگاه با ابعاد،شکل یخ های مختلف و مدنظر شما ممکن می باشد که دستگاه به صورت سفارشی ساخته شود.

تولید یخ بهداشتی

در تولید کردن دستگاه های یخ ساز 500 کیلویی همه ی استانداردهای وزارت بهداشت به صورت کامل رعایت شده است.بدنه ی دستگاه تمام استیل بوده و ضد زنگ می باشد.سینی و قسمت هایی که به صورت مستقیم با آّ در ارتباط اند،از استیل 304 و پلی استر صنعتی تولید شده است که باعث شده است یخ های تولید شده کاملا بهداشتی باشند.

چگونگی عملکرد یخ ساز

چگونگی_عملکرد_یخساز-transformed

یخ ساز 500 کیلویی از سیستم مخصوصی برای یخ سازی استفاده مینماید که در این سیستم یک صفحه ی مخصوص از جنس استیل نگیر در داخل دستگاه یخ ساز قرار دارد که لوله های مخصوص سرمایشی در پشت این صفحه تعبیه شده است.و همچنین در داخل صفحه قالب های مشبک شکلی وجود دارد که یک لایه پلی استر بهداشتی بر روی آن ها کشیده شده است.هنگامی که سیستم سرمایشی روشن می شود گاز وارد لوله های سرماشی پشت صفحه شده و صفحه ها و قالب مشبک خنک می شوند.پمپ مخصوصی کهخ از قسمت بالای قالب آب را بر روی این صفحه ریخته و آب کم کم یخ زده و پمپ در چرخه ای برای ریختن آب بر روی قالب ها را ادامه داده و هنگامی که آب قالب به صورت کامل یخ بست عمل دیفراست انجام می گیرد و یخ ها از قالب خود جدا شده و به قسمت باک یخ ریخته می شوند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یخ ساز 500 کیلویی صنعتی دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 1 سال گارانتی می باشد.که بلافاصله پس از خرید و راه اندازی این دستگاه،برای شما فعال میشود. و همچنین شما می توانید به صورت رایگان با مشاوران آریا تجهیزات مشاوره گرفته و به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخ ساز صنعتی 500 کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.