یخ ساز حبه ای خانگی 50 کیلویی

ویژگی ها :

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

یخ ساز حبه ای خانگی 50 کیلویی

ویژگی ها :

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت تولید یخ

50 کیلو گرم یخ در هر 24 ساعت

نوع یخ تولیدی

یخ حبه ای یا مکعبی شفاف

جنس مخزن یخ

مونو پلاستیک بهداشتی

جنس بدنه خارجی

استیل ضد خش مات

جنس قالب یخ و اواپراتور دستگاه

قالب مسی با روکش نقره ای

نوع کمپرسور دستگاه

موتور درجه 1

جنس کندانسور

کندانسور مسی با فین آلومینیومی

جنس درب

پلاستیک بهداشتی

برق مصرفی

برق 220 ولت تک فاز

فن

فن صنعتی 12*12 تک فاز

برد دستگاه

دیجیتال هوشمند

سنسور بررسی سطح آب

دارد

نشانگر تخلیه مخزن

دارد

اسکوپ یخ

دارد

قابلیت شستشوی مخزن

دارد

خروجی تخلیه مخزن

دارد (مجهز به خروجی آب)

قابلیت اتصال به شیر آب

دارد

گارانتی

12 ماه ضمانت نامه معتبر

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

یخ ساز حبه ای خانگی 50 کیلویی

دستگاه یخ ساز خانگی در هر 24 ساعت حدود 50 کیلوگرم یخ حبه ای به صورت شفاف تولید می نماید.ظرفیت بسیار زیاد این دستگاه باعث شده تا در رستوران ها و کافی شاپ ها کاربرد بسیاری داشته باشند.

کار کرد اتوماتیک این دستگاه به صورت اتوماتیک باعث آن تر و راحت تر کار کردن با این دستگاه شده و نیازی دائمی به چک کردن دستگاه نداشته باشد.برای بالا بردن کیفیت و مقاومت این دستگاه بدنه ی خارجی آن از جنس استیل مات ساخته شده و علاوه بر مقاومت،زیبایی بسیاری به این دستگاه بخشیده است.درب دستگاه از پلاستیک مقاوم طراحی و از ورود گرد و خاک به مخزن یخ جلوگیری میکند.

 

مخزن کاملا بهداشتی

مخزن کاملا بهداشتی

 

مخزن داخلی و همه ی قطعات در تماس با یخ و آب این محصول از جنس مونو پلاستیک بهداشتی بوده و قابل شستشو می باشد.درون مخزن این دستگاه منوپلاستیک یک سبد برای ذخیره یخ و اسکوپ یخ نیز قرار داشته که این قطعات از جنس مونو پلاستیک بهداشتی می باشند.بلافاصله پس از تولید یخ درون قالب ها یخ هایی که تولید شده اند داخل سبد افتاده و می توانید به کمک اسکوپ مقدار یخ مورد نیاز خود را استفاده نمایید.

سیکل تبرید دستگاهسیکل تبرید دستگاه یخ ساز

 

سیکل تبرید این نوع دستگاه یخ ساز خانگی قدرتمند بوده و قادر است در هر 24 ساعت 50 گرم یخ حبه ای شفاف را تولید نماید.کمپرسور دستگاه از برند های بسیار درجه یک و معتبر بوده و کندانسور آن ها نیز از جنس آلومینیوم و مس بوده و اوپراتور با قالب یخ دستگاه از جنس مس با روکش نقره ای است که در برابر آب کاملا مقاوم می باشد.شیار های منظمی در اطراف بدنه تعبیه شده تا کندانسور به راحتی خنک شود.از یک فن 12 در 12 صنعتی قوی برای خنک کردن سریع کندانسور استفاده می شود.

مجهز به سیستم دیفراست

سیستم دیفراست دستگاه یخ ساز

سیستم دیفراست یکی از قابلیت های مهم دستگاه یخ ساز خانگی 50 کیلوگرمی است.وقتی قالب های دستگاه از یخ های حبه ای پر می شوند و آب درون قالب ها به صورت کامل منجمد می شوند،سیستم به صورت خودکار دیفرست می شود.سیکل تیرید یخ ساز معکوس بوده و اوپراتور به جای خنک شدن گرم می شوند و تمام یخ ها از قالب جدا شده و به درون سبد مخصوص یخ ریخته می شوند و این قابلیت باعث می شود تا نیازی به تخلیه ی دستی قالب های یخ نباشد.

دارای سیستم شارژ آب اتوماتیک

شارژ آب اتوماتیک دستگاه یخ ساز

یکی از ویژگی های مهم این محصول کارکرد اتوماتیک آن و شارژ مخزن به صورت خودکار است.فقط باید ورودی آب دستگاه را به تصفیه متصل منید و به محض خالی شدن مخزن دستگاه به صورت کاملا خودکار آب گیری شده و مخزن آن پر از آب می شود و سپس با پر شدن مخزن آب گیری به صورت هوشمند قطع می شود.

دارای خروجی تخلیه آب

یخ ساز حبه ای خانگی 50 کیلویی

یخ ساز 50 کیلوگرمی علاوه بر ورودی آب یک خروجی آب نیز دارد.هنگامی که کار شما با دستگاه تمام شده باشد با باز کردن خروجی کف مخزن می توانید تمام آب باقی مانده در درون دستگاه تخلیه می شود و به این صورت هیچ آبی در داخل مخزن باقی نمی ماند و باعث ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه نمی شود.

برق مصرفی دستگاه یخساز 50KG

دستگاه یخ ساز 50 کیلوگرمی از برق شهری 220 ولت تک فاز استفاده می شود و به همین دلیل شما می توانید به راحتی یخ ساز 50 کیلویی را در محیط هایی مانند رستوران ها،خانه،کافی شاپ ها،هتل ها،تالار و… استفاده نمایید.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخ ساز حبه ای خانگی 50 کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.