یخ ساز حبه ای خانگی 12 کیلوگرمی

ویژگی ها :

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

یخ ساز حبه ای خانگی 12 کیلوگرمی

ویژگی ها :

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت تولید یخ

12 کیلو گرم در 24 ساعت

نوع یخ تولیدی

یخ حبه ای یا کله قندی

سایز یخ

در دو سایز کوچک و بزرگ

جنس مخزن

ABS فشرده بهداشتی

جنس بدنه خارجی

ABS فشرده بهداشتی

جنس قالب یخ و اواپراتور

استیل

نوع کمپرسور

موتور درجه 1

جنس کندانسور

کندانسور مسی با فین آلومینیوم

جنس سبد ذخیره یخ

مونو پلاستیک قابل شستشو و بهداشتی

جنس درب

پلاستیک بهداشتی

برق مصرفی

برق 220 ولت خانگی

فن

مجهز به فن تمام اتوماتیک

برد

برد دیجیتال هوشمند

نشانگر تخلیه مخزن

دارد

اسکوپ یخ

دارد

قابلیت شستشوی مخزن

دارد

دفترچه راهنما

دارد

خروجی تخلیه مخزن

دارد (مجهز به خروجی آب)

قابلیت اتصال به شیر آب

ندارد

گارانتی

3 ماه ضمانت نامه معتبر (در صورت استافده از اب تصفیه شده)

خدمات پس از فروش

5 سال

بررسی فنی

یخ ساز حبه ای خانگی 12 کیلوگرمی

یخ ساز حبه ای خانگی 12 کیلوگرمی

یخ ساز خانگی 12 کیلوگرمی با قدرت تولید زیادی که دارد 12 کیلوگرم یخ در هر 24 ساعت یخ گلوله ای و یا استوانه ای تو خالی تولید می نماید.این دستگاه برای استفاده در کافی شاپ ها،رستوران ها،هتل ها و خانه ها و …کاربرد بسیاری دارد.بدنه خارجی و مخزن داخلی این دستگاه از جنس ABS بهداشتی و فشرده بوده و همه ی قطعات آن کاملا مقاوم بوده و ضد زنگ می باشند و همچنین یخ هایی که توسط این دستگاه ساخته می شوند کاملا بهداشتی می باشد.

یخ ساز  خانگی با قدرت تولید بالا

این نوع یخ ساز به راحتی در هر 24 ساعت بیشتر از 12 کیلوگرم یخ به شکل استوانه های تو خالی را تولید م ینماید.و شما می توانید به راحتی در زمان های مختلف درب آن را باز نموده و به وسیله ی اسکوپ میزان مورد نیاز یخ خود را از درون سبد بردارید و به همین روش تمامی یخ ها با زیبایی ظاهری در اختیار شما قرار خواهند گرفت.این دستگاه در هر 15 تا 18 دقیقه 9 حبه یخ تولید می نماید.

بررسی جنس بدنه داخلی و خارجی 

بررسی-جنس-بدنه-داخلی-و-خارجی-transformed (1)

این دستگاه برای مصارف خوراکی طراحی و تولید شده و به همین دلیل تمامی نکات بهداشتی در این دستگاه رعایت می شود.مخزن آب و محل قرار گیری یخ از پلاستیک ABS فشرده و کاملا درجه یک و بهداشتی و مقاوم ساخته شده است.مخزن این دستگاه به صورتی طراحی شده است که شما می توانید پس از هر بار استفاده مخزن آن را به طور کلی شستشو بدین.جنس بدنه خارجی دستگاه دارای ظاهری بسیار زیبا و کاملا مقاوم در برابر رطوبت بوده و از ABS فشرده با عایق بندی بوده و ویژگی های عالای و منحصر بفرد آن را به دستگاه تمام اتوماتیک تبدیل نموده است.

مجهز به کمپرسور و سیکل تبرید پر قدرت

سیکل_تبرید-transformed

 

ترکیب دستگاه به قدری قدرتمند است که هر چند دقیقه یک بار آب مخزن را به یخ استوانه ای تبدیل می کند. برای افزایش قدرت هوای تبرید، کندانسور مسی با آلومینیوم به این دستگاه اضافه می شود تا یخ را سریع و کاملا تولید کند.

اواپراتور دستگاه به صورت مکعب یخ استوانه ای شکل و از فلز ساخته شده است. آب اطراف اواپراتور به شکل یک انگشت در سیلندر اطراف آن خنک می شود. هنگامی که آب به طور کامل گرم شد، در طی فرآیند گرم کردن آب و برداشتن قطعات کوچک یخ از آن گرم می شود. سپس با استفاده از تراز و پارو مخصوص در سبد ذخیره یخ قرار می گیرند.

مجهز به برد هوشمند دیجیتال

برد_هوشمند-transformed

تمامی عملیات یخ سازی توسط این دستگاه کوچک به صورت خودکار انجام می شود. در این دستگاه از برد هوشمند استفاده شده تا تمامی عملیات تولید یخ استوانه ای و مکعبی بدون نیاز به هر بار مراجعه به دستگاه به صورت خودکار انجام شود. همچنین یک صفحه نمایش دیجیتال روی درب آن طراحی شده است تا بتوانید اندازه بستنی را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

یخ ساز خانگی ارزان با عملکردی آسان

یخساز_خانگی-transformed

 

یخ ساز حبه ای و گلوله ای 12 کیلویی استفاده و کاربردی  آسان دارد. فقط مخزن را با آب تا سطح مشخص شده پر کنید. سپس دوشاخه را به پریز برق محلی وصل کنید تا یخ ساز روشن شود. با استفاده از کلیدهای گزینه، اندازه یخ مورد نظر را روی کوچکتر یا بزرگتر تنظیم کنید.

با فشردن دکمه استارت دستگاه شروع به کار کرده ویخ های استوانه ای تولید می کند. آبی که توسط پمپ از مخزن آب منتقل می شود در اطراف انگشتی های فلزی (اواپراتور) ذوب می شود. یخ استوانه ای شکل در اطراف این ترشحات لوله ای شکل می گیرد. سپس این تکه های یخ از محصولات تولید شده در طی فرآیند خنک سازی جدا شده و در سبدهای نگهداری یخ ریخته می شوند. با استفاده از یک قاشق یخ خانگی، می توانید مقداری بستنی یخ زده بردارید و در هر زمان از آن استفاده کنید.

یخ ساز کوچک ،سبک و قابل حمل

یکی از مزیت های مهم دیگر این دستگاه و خرید آن اتوماتیک بودن و وزن کم و ابعاد کوچک این محصول می باشد.و همین دلیل باعث می شود که جابه جایی این محصول به صورتی طراحی شده است که به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد.و به همین دلیل از یخ ساز های خانگی می توان در آشپزخانه ها،کافی شاپ ها،مسافرت،کمپینگ و…استفاده کرد.

یخ ساز گلوله ای قابل شستشو

این نوع دستگاه یخ ساز 12 کیلویی دارای مخزنی قابل شستشو بوده و کاملا بهداشتی است.میتوان به راحتی مخزن را با آّ و یا دستمال خیس شستشو داد.در قسمت زیرین دستگاه یک مخزن کوچک تعبیه شده که باتوجه به همین ویژ”ی می توان پس از هر بار استفاده از این نوع یخ ساز و پس از اتمام کار آن مخزن آن را باز کرده و آب اضافی را از آن خارج نمود.

 برق مصرفی دستگاه 

یخ ساز استوانه ای 12 کیلویی با استفاده از برق تک فاز 220 ولت روشن شده و به همین دلیل در تمامی فضاهای شهری قابل استفاده می باشد.

مجهز به نشانگر و سنسور سطح آب

سنسور_سطح_آب-transformed

بعد از هر بار خالی شدن مخزن آّ و تبدیل همه ی مقدار آّ به یخ لازم است که مقداری آب شرب به داخل مخزن ریخته و با کاهش سطح آب از میزان مشخصی روی نمایشگر چراغی روشن شده و به شما اطلاعع می دهد که زمان پر کردن مخزن یخ ساز می باشد.

کاربرد یخ ساز خانگی اتوماتیک 12 کیلو گرم

یخ ساز 12 کیلوگرمی کله قندی بیشتر کاربرد خانگی داشته اما قدرت بالای تولید این دستگاه با بیش از 12 کیلوگرم یخ در 24 ساعت باعث شده که این دستگاه در محیط های دیگری نیز کاربرد بسیاری داشته باشد.

  • کافی شاپ
  • هتل ها و مسافر خانه
  • آبمیوه و بستنی فروشی
  • رستوران ها و فست فود ها
  • مسافرت

گارانتی دستگاه یخ ساز 12 کیلوگرمی

این دستگاه 3 ماه ضمانت نامه معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.و همچنین ضمانت نامه زمانی شامل دستگاه می شود که از آب تصفیه شده برای پر کردن مخزن آن استفاده شده باشد.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخ ساز حبه ای خانگی 12 کیلوگرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.