یخ ساز حبه ای خانگی 15 کیلوگرمی

ویژگی ها :

  • یخساز رومیزی سبک، قابل حمل و قابل شستشو
  • مجهز به برد هوشمند و دیجیتال
  • کارکرد با برق 220 ولت شهری
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

یخ ساز حبه ای خانگی 15 کیلوگرمی

ویژگی ها :

  • یخساز رومیزی سبک، قابل حمل و قابل شستشو
  • مجهز به برد هوشمند و دیجیتال
  • کارکرد با برق 220 ولت شهری
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت تولید یخ

15 کیلو گرم در 24 ساعت

نوع یخ تولیدی

حبه ای یا مکعبی بلوری

سایز یخ

در دو سایز (کوچک و بزرگ)

جنس مخزن

مونو پلاستیک بهداشتی

جنس بدنه خارجی

استیل ضد خش

جنس قالب یخ و اواپراتور دستگاه

قالب مسی با روکش نقره ای

نوع کمپرسور دستگاه

موتور درجه 1

جنس کندانسور

کندانسور مسی با فین آلومینیوم

جنس سبد ذخیره یخ

مونو پلاستیک قابل شستشو و بهداشتی

جنس درب

پلاستیک بهداشتی

برق مصرفی

برق 220 ولت خانگی

فن

فن صنعتی 12*12 تک فاز

برد دستگاه

برد دیجیتال هوشمند

اسکوپ یخ

دارد

نشانگر تخلیه مخزن

دارد

قابلیت شستشوی مخزن

دارد

دفترچه راهنما

دارد

خروجی تخلیه مخزن

دارد (مجهز به خروجی آب)

قابلیت اتصال به شیر آب

ندارد

دستگیره جهت جابجایی آسان

دارد

گارانتی

12 ماه ضمانت نامه معتبر

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

یخ ساز حبه ای خانگی 15 کیلوگرمی

یخ ساز خانگی با ظرفیت و اندازه ی تولید 15 کیلوگرم یخ حبه ای بلوری و شفاف در هر 24 ساعت قابلیت استفاده در کافی شاپ ها،رستوران ها و خانه ها را دارد.این دستگاه به صورت اتوماتیک بوده و در هر چند دقیقه یک بار یخ های حبه ای شفافی تولید م ینماید که این یخ ها به صورت خودکار به داخل سبد مورد نظر ریخته می شوند.تجهیزات سیکل تبرید این نوع یخ ساز دارای قدرت و کیفیت بسیار زیادی بوده و بدنه ی دستگاه نیز از متریال کاملا مقاوم در برابر رطوبت طراحی شده اند و این محصولات کاملا بهداشتی می باشند.این دستگاه علاوه بر کیفیت بسیار زیادی که دارد بسیار سبک بوده و وزن نسبتا کمی دارد که جابه جایی آن را آسان می نماید.

 برد هوشمند یخ ساز خانگی 15 کیلویی

برد هوشمند یخساز

دستگاه یخ ساز 15 کیلویی دارای برد هوشمند می باشد.این برد همه ی عملیات های یخ سازی را کنترل کرده و دارای صفحه ی نمایشگر دیجیتالی می باشد که این صفحه ی نمایش که بر روی درب دستگاه نیز طراحی شده است،دارای 3 کلید کنترل و تنظیم دستگاه است.

در روی این صفحه 4 عدد لامپ کوچک نیز قرار دارد که با فشردن دکمه select لامپ لارج یا اسمال روشن شده که کار تنظییم سایز یخ و لامپ ها را برای نشان دادن یخ های انتخابی طراحی شده است.چراغ کوچک نیز خبر تولید شدن یخ و پر شدن سبد مخزن را اطلاع می دهد و لامپ add water نیز،برای اطلاع دادن خالی شدن مخزن از آب قرار دارد.

بررسی جنس بدنه داخلی و بیرونی یخ ساز

بررسی-جنس-بدنه-یخساز-15-kg-transformed.jpeg

 

انتخاب استیل ضد خش مات و مقاوم برای بدنه خارجی دستگاه ظاهری کاملا زیبا و شیک دارد.درب دستگاه نیز از مونو پلاستیک مشکی رنگ ساخته که قسمتی از آن از شیشه ساخته شده است تا درون مخزن یخ ساز اتوماتیک قابل مشاهده است.این محصول برای تامین کردن یخ مورد نیا خوراکی تهیه شده و باید جنس مخزن آب و قسمت هایی که با یخ در تماس هستند به صورتی طراحی شوند که طعم و مزه ی بدی به یخ منتقل نکنند.

مخزن دستگاه،سبد یخ و اسکوپ کوچک آن از مونوپلاستیک بهداشتی که ضد زنگ و کاملا بهداشتی است ساخته شده که به همین دلیل یخ تولید شده به هیچ وجه دچار آلودگی نمی شود.

پس از خالی شدن مخزن آب دستگاه لامپ روی دستگاه روشن می شود و پس از آنکه دستگاه و مخزن آن نیازمند پر شدن مجدد است به شما خبر می دهد.این لامپ به وسیله ی سنسور سطح آب داخل مخزن تنظیم شده و هنگامی که سطح آب مخزن از مقدار مشخصی کمتر شود سنسور مورد نظر به لامپ آلارم روشن شدن برای خبر دار شدن از تمام شدن آب را می دهد.

بررسی سیکل تبرید یخ ساز کوچک خانگی

سیکل_تبرید-transformed.jpeg

کمپرسور دستگاه یخ ساز کوچک و ارزان درجه یک بوده و کندانسور آن از مس با روکشی آلومینیومی ساخته شده است.فن کندانسور از مدل صنعتی 12*12 است و این فن به خنک شدن کندانسور کمک می کند.اوپراتور مسی با روکش نقره ای مورد استفاده بوده و با سرعت بالاتری به تولید یخ اقدام می نماید.اواپراتور همان قالب یخ دستگاه بوده که به صورت شبکه های مکعبی بوده تا توانایی تولید یخ مکعبی یا یخ حبه ای را داشته باشد.

با پمپاژ کردن آب روی این اواپراتور با گذشت زمان یخ کم کم تولید می شود.پس از تولید شدن یخ دستگاه به صورت کاملا خودکار آب رسانی قطع شده و قالب ها طی سیستم دیفراست گرم شده و به داخل سبد منتقل می شوند و شما نیازمند جداسازی یخ از قالب ها به وسیله ی دست نیستید.

کارکردی  اتوماتیک

کارکرد کاملا اتوماتیک این دستگاه یکی از مزیت های بسیار مهم آن است.برای استفاده از این دستگاه یخ ساز فقط نیاز است که مخزن آن را تا قسمتی که مشخص شده است پر از آب نمایید.و پس از آن دو شاخه آن را به برق شهری متصل کرده و به وسیله ی کلید  select اندازه و سایز مورد نظر برای یخ را انتخاب کنید.

و فقط با فشردن کلید شروع دستگاه روشن می شود و به صورت خودکار از داخل مخزن روی قالب ها پمپاژ می شود.قالب یا اواپراتور آب را تبدیل به یخ کرده و پس از تولید یخ،یخ ها به صورت اتومات به داخل سبد مونو پلاستیک مخصوص ریخته می شوند.و در زمان های مختلف و دلخواه خود می توانید یخ های تولید شده داخل سبد را برداشته و استفاده نمایید.

یخ ساز خانگی کوچک 

یخ ساز های 15 کیلویی دستگاهی کوچک و سبک هستند که با ابعد حدود 35*40*40 طراحی و تولید شده و به سادگی در روی میز کار کافی شاپ ،روی کانتر و ….قرار گرفته و وزن آن حدود 14 کیلوگرم است و حمل و نقل آن کاملا ساده می باشد.و با استفاده از این دستگاه یخ ساز کوچک و ارزان می توانید قالب های یخ کوچک و آبمیوه ای تولید نمایید که برای تولید یخ آب میوه ای فقط نیازمند آن هستید که به جای آب،آبمیوه داخل قالب ها بریزید.

راهنمای استفاده از یخ ساز 15kg

 دو شاخه دستگاه را به برق شهری متصل نموده و درب آن را باز کنید و سبد را از داخل آن بردارید.و تا قسمت مشخص شده در هر 4 قسمت از مخزن آب پر کرده و پس از ریختن آب به داخل مخزن و گذاشتن سبد در جای مخصوص خود درب را بسته و از قسمت برد به وسیله ی  SELECT اندازه و سایز یخ های مورد نظر را انتخاب نمایید.

و پس از آن کلید و  دکمه ی استارت را فشار دهید تا سیکل ترید آن شروع به کار نماید.پمپ دستگاه آب مخزن روی قالب های سرد ریخته و یخ های حبه ای شکل می گیرند.و هنگامی که چراغ  ice full روشن شده و می توانید یخ های تولید شده را از داخل سبد یخ ساز خانگی خارج نمایید.

و همچنین زمانی که چراغ  add water روشن می شود نیاز است تا دوباره داخل مخزن آب بریزید و به همین حالت دستگاه یخ ساز برای شما یخ های کوچک و بزرگ حبه ای تولید شده و شما دقت نمایید که پس از تمام شدن کارتان با دستگاه یخ ساز 15 کیلویی باید درپوش لوله تخلیه کف مخزن را برداشته و آب باقی مانده در مخزن خالی را نظافت نمایید.

سنسور_سطح_آب-transformed.jpeg

 ضمانت نامه و گارانتی

دستگاه یخ ساز خانگی دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.همچنین شما م یتوانید قبل از خرید از مشاوران آریا تجهیزات به صورت رایگان دریافت مشاوره نموده و به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخ ساز حبه ای خانگی 15 کیلوگرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.