دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

ویژگی ها :

کنترل هوشمند دما و رطوبت : دارد

پمپ رطوبت : ندارد

جنس بدنه : کریستال نشکن

برق مصرفی : 30 وات – 220 ولت شهری

شانه : همه کاره با چرخش 360 درجه

ابعاد : ۲۹*۳۲*۳۹ سانتی متر

وزن : 4 کیلوگرم

گارانتی : 12 ماه / 10 سال خدمات پس از فروش

زمان ارسال 3 تا 5 روز آینده

(2 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۳.۵۳۰.۰۰۰ تومان

دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

ویژگی ها :

کنترل هوشمند دما و رطوبت : دارد

پمپ رطوبت : ندارد

جنس بدنه : کریستال نشکن

برق مصرفی : 30 وات – 220 ولت شهری

شانه : همه کاره با چرخش 360 درجه

ابعاد : ۲۹*۳۲*۳۹ سانتی متر

وزن : 4 کیلوگرم

گارانتی : 12 ماه / 10 سال خدمات پس از فروش

زمان ارسال 3 تا 5 روز آینده

(2 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۳.۵۳۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
بررسی فنی

دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی به خودی خود کاملا به صرفه و اقتصادی است ولی به علت سنسورهای دیجیتال و با دقت بالای دما و رطوبت که در آن وجود دارد قیمت بالایی دارد. استفاده از سنسورهای دیجیتال با راندمان بالا در این ماشین جوجه کشی باعث شده است که دما و رطوبت داخل دستگاه دقیق تر و بدون خطا تنظیم شود.بدنه ی دستگاه جوجه کشی ضد آب بوده و در مقابل زنگ زدگی و رطوبت بالا کاملا مقاوم می باشد.

دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی امکان چرخ 360 درجه ای را دارد.که این فرایند بیشتر شبیه به مادر طبیعی عمل می کند تا راندمان جوجه کشی بالا رود.

تجربه موفق جوجه کشی

 

جنس بدنه کریستال و نشکن

جنس بدنه دستگاه جوجه کشیبدنه ی دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی علاوه بر طراحی زیبا،مقاومت بسیار بالایی داشته و در برابر ضربه نیز مقاوم است.

در قسمت کفه ی پایینی از کریستالی نشکن استفاده شده است که همانند عایق دما و رطوبت عمل می کند. بدنه ی دستگاه دارای رنگ بدنه ی دودی می باشد که مانع از نفوذ نورهای مضر بر داخل دستگاه میشود و این اقدام سلامت تخم های نطفه دار را تضمین میکند.

جنس کریستال نارسای برق بوده و احتمال برق گرفتگی در این دستگاه بسیار کم است.

حسگر SHT دستگاه جوجه کشی خانگی

سنسور دستگاه جوجه کشیدستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی سنسور داخلی داشته که این حسگر به دلیل وجود کالیبره در کارخانه مبدا دیگر نیاز به کالیبراسیون مجدد در زمان استفاده دستگاه نداشته و تغییرات دما و رطوبت را کاملا دقیق و بصوذت همرمان و سریع شناسایی می نماید.

این دستگاه دارای برد SMD و همچنین خروجی دییجیتال بوده که این تغییرات دما و رطوبت را کاملا سریع به برد هوشمند ارسال میکند.

برد دیجیتالی 

دستگاه جوجه کشی ارزانبرد دستگاه جوجه کشی کاملا حرفه ای بوده  و بر روی دستگاه نصب شده است.

میزان نویز پذیری برد دستگاه تقریبا صفر است.برد دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال بوده و نحوه ی تنظیم دستگاه و کار کردن نیز بسیار ساده می باشد.

و هر شخص علاقه مندی بدون تجربه جوجه کشی توسط دستگاه می توان به دلیل کاربری راحت و تنظیمات ساده به آسانی از دستگاه جهت جوجه کشی با راندمان بالا استفاده نماید.

دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

چرخش 360 درجه تخم ها 

چرخش تخم جوجه کشیگردش تخم مرغ ها و سایر پرندگان در این دستگاه کاملا حرفه ای می باشد.شانه ی این دستگاه 12 عدد تخم مرغ را با اندازه ی نرمال شامل میشود.

برای استفاده ی برای تخم های دیگر نیز می توان سایز آن را تغییر داد.شانه را میتوان به حالت افقی قرار داد که در این حالت تخم مرغ نطفه دار 360 درجه قابل چرخش می باشد. 

شانه سایزیک دستگاه جوجه کشی یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه است که به راحتی میتوان تخم انواع پرندگان با ابعاد مختلف را توسط این دستگاه جوجه کشی کرد.

این دستگاه کاملا بهداشتی بوده و قابل شستشو می باشد. 

 موتور دستگاه جوجه کشی 

جوجه کشی کاسکوموتور این دستگاه محصول مالزی بوده و چرخ دنده های داخلی این موتور از جنس فولاد است.

گیربکس هایی در داخل آن قرار گرفته و باعث می شوند چرخ دنده ها با سرعت کم و قدرت بسیار زیاد بچرخند.این دستگاه بدون لرزه و بدون ضربه کار کرده و تخم ها را با زاویه 360 درجه به گردش در می آورد. 

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

باتوجه شانه همه کاره و قابل تغییر دستگاه جوجه کشی می توان تخم پرندگان مختلف با ابعاد متنوع را درون شانه جهت جوجه کشی قرار داد.

  • مرغ         : 12 عدد
  • بلدرچین   : 36 عدد
  • بوقلمون   : 6 عدد
  • کبک       : 30 عدد
  • غاز         : 6 عدد
  • اردک       : 9 عدد

سیستم سیرکوله و تهویه 

موتور دستگاه جوجه کشی دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی دارای تهویه بسیار مناسبی می باشد. جهت تهویه مناسب فن 12 در 12 در این دستگاه تعبیه شده است.

و برای خروجی هوا و اکسیژن منافذ و دریچه های قابل تنظیم در این دستگاه موجود می باشد.تهویه ی هوا به صورت اتوماتیک و یکسان بوده و با تفییر ورودی دریچه ها میتوان میزان تهویه دستگاه را تغییر داد.

دانلود کاتالوگ دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

کاتالوگ جوجه کشی 12 تایی معمولی

نحوه رطوبت رسانی در ایزی باتور 5

رطوبت دستگاه جوجه کشیسیستم رطوبت رسانی در این دستگاه به صورت دستی با ایزی باتور5 انجام می شود.

دستگاه دارای پمپ آب نبوده و باید در درون کفی دستگاه مقداری آب اضافی بریزید.برای افزایش رطوبت دهی بیشتر کفی دستگاه دارای شیار بوده که هوای گرم باعث تبخیر آب و ایجاد رطوبت می شود.

بسته بندی


قیمت دستگاه جوجه کشی دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی هوشمند دارای استاندارد های کنترل کیفی بوده و قبل از بسته بندی کاملا بررسی شده است.
بسته بندی دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی با کارتن و پوشش های سلفونی بوده و برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به آن از یونولیت برای بسته بندی استفاده می شود.

نظرات کاربران

2 دیدگاه برای دستگاه جوجه کشی 12 تایی معمولی

  1. نسیم درویشی

    سلام ،برای کبک هم میشه جوجه کشی کرد؟ظرفیت دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی برای کبک چقدره؟

    • آریا تجهیزات

      سلام ، بله با استفاده از دستگاه ۱۲ تایی میتونید انواع تخم پرندگان مانند : مرغ، کبک، بلدرچین و… جوجه کشی کنید. ظرفیت برای تخم کبک حدود ۳۰ عدد میباشد.

  2. sedige54

    دستگاه خوب و باکیفیتیه ، درصد هچ بالایی هم داره جوری که من ۹ تا تخم بوقلمون داخل دستگاه گزاشتم و ۵ تاش دراومده و ۴ تا هم نوک زده . لنگی دستگاه هم به نظر من مناسبه و بعد از چندسری جوجه کشی من که مشکلی ندیدم ، دوستانی که در این مورد شاکی هستن حتما خودشون درست اسمبل نکردن ، داخل بسته آموزش داره با استفاده از اون سرهم بندی کنید مشکلی پیش نمیاد . نقطه قوت دستگاه به نظرم در سنسورهای بسیار دقیق و چرخش ۳۶۰ هست که حداکثر میزان راندمان رو میتونه بهتون بده . راهنمایی هایی که بخش خدمات پس از فروش کرد خیلی کاربردی بود ، کامل و بی نقص توضیح میدن و منم تونستم موفق جوجه کشی انجام بدم

    • آریا تجهیزات

      درود بر شما ممنون از انتخابتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.