دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

ویژگی ها :

چرخش تخم : چرخش کامل 360 درجه

ابعاد دستگاه : 28*30*38 سانتی متر

وزن : 5 کیلوگرم

توان : 30 وات

سنسور دما و رطوبت : دیجیتال SHT سوئیس

اقلام همراه : نطفه سنج ، پمپ اب ، پد سلولزی ، سبد هچ

زمان ارسال 3 تا 5 روز آینده

 

(5 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۴.۹۷۰.۰۰۰ تومان

دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

ویژگی ها :

چرخش تخم : چرخش کامل 360 درجه

ابعاد دستگاه : 28*30*38 سانتی متر

وزن : 5 کیلوگرم

توان : 30 وات

سنسور دما و رطوبت : دیجیتال SHT سوئیس

اقلام همراه : نطفه سنج ، پمپ اب ، پد سلولزی ، سبد هچ

زمان ارسال 3 تا 5 روز آینده

 

(5 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۴.۹۷۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ارسال رایگان

ارسال رایگان

بررسی فنی

دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای که اصطلاحا دستگاه جوجه کشی ایزی باتور6 نامیده می شود باتوجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد. مناسب برای جوجه کشی از تخم انواع پرندگان زینتی ، خاص و کمیاب است که به دلیل این مزیت منحصر به فرد و راندمان بالا محبوبیت بسیار زیادی بین مصرف کنندگان دارد.

مهم ترین وجه تمایز دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای نسبت به سایر جوجه کشی های هم رده خود وجود سیستم پمپ آب ، سنسور سوییسی SHT و شانه همه کاره با امکان چرخش 360 درجه است که باعث میگردد راندمان بالای 90 درصد برای جوجه کشی از انواع پرندگان بومی و زینتی نظیر (طوطی سانان ، قرقاول ، کبوتر ، کاسکو ، بلدرچین ، عروس هلندی ، طاووس و… ) داشته باشد.

تجربه موفق جوجه کشی 

استفاده از سیستم هوشمند توسط متخصصان مجرب کارخانه به همراه قطعات با راندمان بالا و طراحی منحصر به فرد برای اولین بار و امکان جوجه کشی با تنوع بالا از انواع مختلف پرنده گان خاص و کمیاب ، دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی را به یک ماشین جوجه کشی بدون رقیب مبدل کرده است.

کاربری ساده دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای نیز از سایر ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد که باعث جذب هر علاقه مندی می شود که به تازگی اقدام به استفاده از دستگاه جوجه کشی می کند.

ماشین جوجه کشی

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

دستگاه ایزی باتور 6 بصورت پیش فرض مناسب برای 12 عدد تخم مرغ می باشد. ولی باتوجه به شانه همه کاره دستگاه و سیستم چرخش 360 درجه می توان برای تخم پرندگان زینتی و بومی مختلف با ابعاد گوناگون ظرفیت های متنوعی مطابق جدول زیر برای جوجه کشی استفاده نمود.

ظرفیت دستگاه جوجه کشی خانگی

تامین رطوبت توسط دستگاه پمپ آب

پمپ اب دستگاه جوجه کشییکی از مهم ترین عوامل در یک دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای موفق تامین رطوبت است. در مدل ایزی باتور 6 توسط سیستم پمپ آب رطوبت به بهترین شکل ممکن درون دستگاه برای جوجه کشی انواع پرندگان زینتی و بومی مورد استفاده قرار می گیرد.

در سیستم پمپ آب برای تامین رطوبت ، آب به حالت قطره ای داخل دستگاه شده و بعد از آن به شکل تبخیر به رطوبت مبدل میشود.

همچنین برای جذب مقدار زیاد اب داخل دستگاه از پد نانو سلولزی استفاده شده است.


سنسور SHT دما و رطوبت

دما و رطوبت جوجه کشی خانگیسنسور داخل دستگاه جوجه کشی به دلیل کیفت بالا و راندمانی که دارد جز یکی از سنسور های پرکاربرد ساخت کشور سوئیس در صنایع پزشکی و نظامی است.

یکی از مهم ترین ویژگی های سنسور SHT کالیبره بودن آن است که در کارخانه صورت گرفته است. و برخلاف سنسور های خازنی قدیمی در حین استفاده نیازی به کالیبراسون مجدد سنسور نیست.

حساسیت بالای سنسور در تشخیص دما و رطوبت محیط از مزیت های قابل توجه این سنسور است که در داخل دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای تعبیه شده است.

سنسور محیطی دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

سنسور دستگاه جوجه کشی

به دلیل اینکه دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای با دمای محیط اطراف در تبادل است. دمای محیط پیرامون تاثیر زیادی بر عملکرد و راندمان دستگاه دارد.

سنسور دوم و بیرونی مدل LM35 دستگاه وظیفه تشخیص دمای محیط را دارد ، و وقتی دمای محیط نامناسب باشد اخطار می دهد. همچنین توسط  سنسور محیطی هوشمند ، در شرایط دمایی نامناسب محیط  سیستم برد دستگاه فرایند منحصر به فردی  را در پیش میگیرد تا از اسیب رسیدن به تخم ها جلوگیری کند.

و لذا در صورتی که شرایط نامطلوب دمایی در محیط اطراف دستگاه رخ دهد عملکرد دستگاه مختل نخواهد شد و به راحتی فرایند جوجه کشی با راندمان بالا ادامه می یابد.

بسته بندی مستحکم دستگاه

دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

برای آسودگی خیال مصرف کننده در زمان دریافت محصول و ضمانت فیزیکی جوجه کشی 12 تایی ،قبل از ارسال دستگاه در محل کنترل کیفی کارخانه ، دستگاه توسط مهندسان بخش کنترل کیفی طی چند مرحله تست می شود. تا در بدون هیچ گونه مشکلی محصول بصورت سالم تحویل مصرف کننده گردد.

بعد از اتمام مراحل تست و کنترل کیفی،دستگاه ایزی باتور سلفون پیچی میگردد. و برای اینکه بدون هیچ گونه صدمه ای بدست مصرف کننده برسد داخل یونولیت بسیار مستحکم قرارگرفته و سپس درون کارتنی با استحکام بالا بسته بندی شده و تحویل بخش ارسال می گردد.

جوجه کشی ایزی باتور

 

برای اطمینان از بسته بندی و سالم رسیدن دستگاه به دست مصرف کننده مراحل تست و کنترل کیفی و همچنین بسته بندی داخل کارتن چند لایه طی چندین مرحله بررسی می گردد. تا به بهترین شکل ممکن و بدون هیچگونه صدمه ای دستگاه به دستگاه خریدار ارسال گردد.

تمامی این فرایند ها در زمان ارسال دستگاه جهت اطمینان کارخانه از تحویل سالم و بدون مشکل  به خریدار صورت می گیرد. تا مصرف کننده با خیالی اسوده خرید دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای را از طریق وبسایت اریا تجهیزات تکمیل نماید.

مشخصات جوجه کشی ایزی باتور 6

وزن4.5KG
ابعاد38 × 30 × 28 cm
پمپ رطوبتدارد
نوع رطوبت سنجتمام دیجیتال
نوع دما سنجتمام دیجیتال
بدنهکریستال نشکن
نوع کاورضد اشعه ماورا بنفش
سنسور داخلیSHT ساخت سوئیس
تعداد سنسور2 عدد - بیرونی و داخلی
نوع گردش تخم ها360 درجه
گارانتی12 ماه
خدمات پس از فروش10 سال
قابلیت جوجه کشی از پزندگان اهلیعالی
قابلیت جوجه کشی از پرندگان زینتیعالی
قابلیت جوجه کشی از پرندگان خاصعالی
سیستم اکسیژن گیریهوشمند
نوع فندائم کار
نوع شانهشانه همه کاره با چرخش 360 درجه
نوع برق مصرفی220 وات شهری(خانگی)
توان مصرفی30 وات

دستگاه جوجه کشی خانگی

شانه همه کاره و چرخش 360 درجه

شانه دستگاه جوجه کشیمکانیزم چرخش تخم ها در داخل دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای کاملا شبیه به حالت طبیعی و به صورت 360 درجه است. که بهترین روش برای جوجه کشی از انواع پرندگان می باشد. همچنین حالت قرار گیری تخم ها بصورت افقی درون شانه های سایزیک است.

از مزیت های این مدل شانه امکان تغییر سایز ابعاد شانه است که به راحتی میتوان تخم پرندگان مختلف با سایز های متنوع را درون شانه سایزیک جهت جوجه کشی با راندمان بالا قرار داد.

دانلود کاتالوگ دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

کاتالوگ جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

جنس بدنه دستگاه جوجه کشی خانگی

جوجه کشی خانگیبدنه و شکل ظاهری دستگاه توسط متخصصان و طراحان مجرب به حالت زیبا و منحصر به فردی طراحی شده است. بدنه جوجه کشی از 2 قسمت ساخته شده است. که قسمت پایین دستگاه از جنس ABS و قسمت بالا (درب ) دستگاه نیز از جنس کریستال بصورت نشکن ساخته شده است.

قسمت درب نیز به شکلی ساخته شده است تا از ورود اشعه و نور های مضرر به داخل دستگاه جلوگیری می کند. و همزمان نیز می توان به راحتی داخل دستگاه را مشاهده نمود.

از مزیت های این بدنه می توان به عایق بودن در برابر دما و رطوبت دستگاه اشاره کرد. همچنین وزن بسیار کمی دارد و به راحتی میتوان ضد عفونی و شستشو را انجام داد.

نظرات کاربران

5 دیدگاه برای دستگاه جوجه کشی 12 تایی حرفه ای

  1. مهدی خداوردی

    دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه‌ای کنترل رطوبت و دما رو میتونه انجام بده؟

    • آریا تجهیزات

      سلام، بله دستگاه کاملا اتوماتیک میباشد و عملیات دما و رطوبت را بطور خودکار انجام میده

  2. پناهی

    سلام درود آیا قابلیت اتصال به باطری هم داره وکابل مخصوص همراش هست ؟بعدشم میشه ازهمون ابتدا از برق باطری استفاده کرد یا فقط در مواقع اضطراری میشه؟ لطفا توضیح بدین باتشکر

    • آریا تجهیزات

      سلام . برق مصرفس دستگاه ۲۲۰ ولت میباشد، توسط مبدل ۱۲ ولت به ۲۲۰ ولت میتونید دستگاه رو با باتری راه اندازی کنید.
      در مدل ها ۴۸ و ۹۶ تایی امکان راه اندازی مستقیم با باتری (بدون نیاز به مبدل ) نیز وجود دارد.

  3. کوروش

    سلام درود آیا قابلیت اتصال به باطری هم داره کابل مخصوص داره یا نداره؟ بعدشم آیا میشه ازهمون روز اول از باطری استفاده کرد ؟

    • آریا تجهیزات

      سلام و عرض ادب، بله توسط مبدل باتری ۱۲ ولت به ۲۲۰ ولت میتونید اینکارو انجام بدید
      برق مصرفی دستگاه ۲۲۰ ولت میباشد.
      بله میتونید دستگاه رو از روز اول با مبدل توسط باتری راه اندازی کنید.

  4. esfandiaree

    چون یه چیز جدا داشت به من حس تعمیری بهم درس داد یه تعدادی میگفتن که صداش خیلی زیاده و پمپ ابش همیشه کار میکنه ولی نه وقتی پمپ رو هوا گیری کردین و به دستگاه متصل کردین تا رطوبتی که شما تنظیم کردین میره بعد پمپ خود به خود خاموش میشه تا دوباره روطوبت دستگاه یک درجه کمتر از چیزی شما تنظیم کردین وقتی یک درجه کم تر میشه باز خودش شروع میکنه
    عالی
    دقیق
    بدون سرو صدا

    • آریا تجهیزات

      سلام وقت بخیر ممنون از خرید شما ، تمامی دستگاه های جوجه کشی به صورت پلمپ و نو خدمت خریداران ارسال میشود و پمپ آب و پد های دستگاه به صورت تکه های جدا داخل دستگاه ارسال میشود و خود مشتری باید هنگام استفاده اینها را وصل و تنظیم کند.

  5. ابراهیمی

    دستگاه عالی بدون نقص و ایرانی من از این دستگاه برای جوجه کشی کاسکو استفاده کردم در این دستگاه باید از آب مقطر استفاده شود ، یاعلی
    شانه های متحرک
    مناسب برای پرندگان زینتی
    بدون خطا
    صداش نسبتا زیاد که بعد چند روز عادت میکنید

    • آریا تجهیزات

      درود بر شما ممنون از انتخابتون ، برای طول عمر بیشتر دستگاه و پمپ آب استفاده از آب مقطر توصیه میشود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.