پرکن بلدرچین نیمه صنعتی

ویژگی ها :

  • امکان پرکنی : 12 بلدرچین به صورت همزمان
  • برق مصرفی : تکفاز 220 ولت
  • جنس مخزن : تماما از استیل
  • جنس بدنه بیرونی : pvc قابل شستشو
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۹.۳۵۰.۰۰۰ تومان

پرکن بلدرچین نیمه صنعتی

ویژگی ها :

  • امکان پرکنی : 12 بلدرچین به صورت همزمان
  • برق مصرفی : تکفاز 220 ولت
  • جنس مخزن : تماما از استیل
  • جنس بدنه بیرونی : pvc قابل شستشو
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۹.۳۵۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت دستگاه

پر کنی از 10 تا 12 عدد بلدرچین به صورت همزمان

جنس مخزن دستگاه

استیل ضد زنگ و مقاوم

جنس بدنه بیرونی پرکن بلدرچین

PVC قابل شستشو و ضد زنگ

نوع انگشتی دستگاه

لاستیک درجه یک ضد سایش آنتی باکتریال

جنس شاسی دستگاه

پروفیل آلومینیوم با پوشش استاتیک ضد خش و ضد زنگ

نوع موتور دستگاه

موتور درجه یک داخلی یا خارجی (بنا به سفارش مشتری)

قدرت موتور

یک چهارم کیلو وات

جنس شاسی موتور

ورق گالوانیزه

نوع گردش سینی پر کن بلدرچین

تسمه پولی

برق مصرفی

220 ولت خانگی

دو شاخه کلید دار آماده به اتصال

دارد

خروجی پر و آب

دارد

پایه نگهدارنده

4 پایه دارد

ضمانت نامه

12 ماه گارانتی

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

دستگاه پرکن استیل بلدرچین

دستگاه پرکن استیل بلدرچین با طراحی بسیار زیبا و اصولی که دارد از قطعات با کیفیتی بهره گرفته است که به یک پرکن بسیار درجه یک تبدیل شده است.کفی چرخان و مخزن این دستگاه کاملا از جنس استیل و ضد زنگ می باشد و بدنه ی خارجی آن از pvc قابل شستشو تشکیل شده است که یکی از ویژگی های ویژه ی این دستگاه قابلیت جداسازی پرهای 12 بلدرچین به طور همزمان می باشد.

 موتور سفارشی این دستگاه از سیستم انتقالی قدرت تسمه پولی استفاده میکند که علاوه بر استفاده از قطعات با کیفیت بالا قیمت دستگاه پرکن طیور جدید نسبت به دستگاه های قدیمی تری که در بازار وجود دارد مناسب تر است.

استفاده از متریال با کیفیت در بدنه

پرکن استیل بلدرچینبدنه ی دستگاه از پی وی سی قابل شستشو و ضد رنگ ساخته شده که pvc  استفاده شده در قسمت بدنه ی دستگاه بلدرچین باعث شده است در برابر آنتی باکتریال و آب مقاوم باشد.این دستگاه در مجاورت با آب دچار زنگ زدگی نمیشود و این اتفاق به دلیل اصتفاده از استیل ضد رنگ و مقاوم در قسمت مخزن و سینی چرخان دستگاه می باشد.مقاومت مخزن به دلیل استفاده از استیل و پروفیل آل.مینی.م آنادایز است که در قسمت شاسی دستگاه،نیز پروفیل آلومینیوم ضد خش استفاده شده است تا که مقاومت دستگاه بالاتر برود.

قابل شستشو و ضد زنگ

دستگاه پرکن بلدرچینبدنه ی دستگاه استیل با  pvc ساخته شده است که همین مورد باعث ضد زنگ شدن و قابل شستشو بودن دستگاه میباشد.قسمت خروجی پر و آب نیز از استیل ساخته شده که کاملا ساده و راحت قابل شستشو میباشد. با ریختن آب به داخل مخزن همه ی آلودگی های مخزن از استیل خارج میشوند.
پرکن استیل بلدرچین پرکن استیل بلدرچین

استفاده از موتور باکیفیت ایرانی و خارجی

پرکنی بلدرچینشما میتوانید موتور دستگاه مورد نظر خود را از انواع مختلفی مانند موتوژن-الکتروژن-موتورهای وارداتی با کیفیت را سفارش دهید.دستگاه های مورد نظر با توجه به انتخاب و سفارش شما از جنس های داخلی و خارجی ساخته میشوند.سرعت متناسب برای چرخاندن سینی کف دستگاه را دارد تا انگشتی ها باعث جدا شدن پرهای 10 تا 12 عدد بلدرچین را داشته باشد چون در این دستگاه از موتور یک چهارم وات با سیستم انتقال قدرت تسمه پولی اشتفاده شده است.موتور دستگاه پرکن استیل بلدرچین با برق تک فاز کار کرده و دو شاخه کلید دارد.

طراحی عالی انگشتی های ضد سایش

برای جلوگیری از گیر کردن پرها در پرکن استیل بلدرچین ،لاستیک ها به حالتی طراحی شده اند که لاشه ی پرنده به درستی پرکنی شود.جایگاه قرار گرفتن هر لاستیک توسط دستگاه برش لیزری برخورد کرده و انگشتی در حال پرکنی از بدنه جدا نشود.همه ی لاستیک های پرکن قابل تعویض بوده و انگشتی های آن نسبت به انگشتی های پرکن بوقلمون و مرغ کوچک تر می باشد.انگشتی های دستگاه ضدسایش و نرم بوده و دارای آنتی باکتریال می باشند و به هیچ وجه باعث شکستن استخوان لاشه یا باعث وارد شدن آسیب به لاشه ی پرنده نمیشوند.

در پرکن استیل بلدرچین اتوماتیک 450 تا 600 انگشتی ضد سایش استفاده شده که کاملا آنتی باکتریال می باشند در صورتی که این انگشتی ها به یکدیگر نزدیک باشند به لاشه ی پرنده آسیب می رسد.و همچنین اگر این انگشتی ها دور از هم قرار گیرند لاشه ی کوچک بلدرچین در بین آنها گیر خواهد کرد و پرکنی برای لاشه اتفاق نخواهد افتاد.

پرکن استیل بلدرچین

کارکرد پرکن استیل بلدرچین 

دستگاه پرکن در پرورشگاه های خانگی بلدرچین توسط افرادی که به صورت بومی و سنتی بلدرچین و کبک پرورش میدهند بسیار مناسب بوده و این دستگاه با سرعت بالایی که در پرکنی دارد هیچ آسیبی به لاشه ی پرنده وارد نمیکند.و همچنین این دستگاه در کستارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی نیز قابل استفاده می باشد.

نوع کارکرد پرکن استیل بلدرچین

پرکن صنعتی بلدرچینپرهای لاشه ی بلدرچین با چرخیدن سینی مخزن،به انگشتی ها گیر کرده و به ساده ترین حالت ممکن جدا میشوند و فقط با گذشت چند دقیقه بلدرچین کاملا تمیز بوده و پرهای آن جدا شده اند.و در ضمن شما باید قبل از هر کاری لاشه ی پرنده را درون آب با دمای 57 تا 59 درجه قرار داده و سپس لاشه ی پرنده را تکان داده تا آب به تمامی قسمت ها نفوذ کند.سپس یکی از پرهای لاشه را گرفته و بکشید که در این مرحله پرها در صورت راحت کنده شدن لاشه را به درون دستگاه بیندازید ولی در غیر این صورت لاشه ی پرنده به ماندگاری بیشتری در درون آب نیاز دارد.

ضمانت نامه طلایی پرکن استیل بلدرچین

دستگاه پر کن بلدرچین، مانند پر کن استیل بلدرچین،دارای 12 ماه ضمانت نامه طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرکن بلدرچین نیمه صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.