خشک کن میوه 120 سینی 4کابین | گازی

ویژگی ها :

ظرفیت ورودی : 300-600 کیلوگرم ( بستگی به نوع محصول و ضخامت برش)

ابعاد : ارتفاع:220cm  عرض: 300cm  عمق: 180cm

تعداد سینی : 120 عدد کشو 60*80سانتی متری

سوخت مصرفی : برق / گاز / گازوییل ( به سفارش مشتری )

جنس بدنه : گالوانیزه با پوشش الکترواستاتیک 

فن سیرکوله : 12 عدد

فن رطوبت گیر: 4 عدد

 

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

خشک کن میوه 120 سینی 4کابین | گازی

ویژگی ها :

ظرفیت ورودی : 300-600 کیلوگرم ( بستگی به نوع محصول و ضخامت برش)

ابعاد : ارتفاع:220cm  عرض: 300cm  عمق: 180cm

تعداد سینی : 120 عدد کشو 60*80سانتی متری

سوخت مصرفی : برق / گاز / گازوییل ( به سفارش مشتری )

جنس بدنه : گالوانیزه با پوشش الکترواستاتیک 

فن سیرکوله : 12 عدد

فن رطوبت گیر: 4 عدد

 

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت

,

نوع سوخت

,

تعداد سینی

120 عدد سینی 60*80 سانتی متر

ابعاد دستگاه

ارتفاع :220cm عرض:300cm عمق:180cm

تعداد موتور گردش هوا

12 عدد

تعداد موتور رطوبت گیر

4 عدد

سیستم گرمایش

گرماتاب گازی / برق / مشعل گازویلی

گارانتی

3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش گسترده

بررسی فنی

میوه خشک کن 4 کابین 120 کشو

دستگاه تولید محصولات خشک شده نظیر چیپس میوه ، سبزی خشک شده ، گیاهان دارویی ، گوشت خشک شده ، پیاز و… یکی از تجهیزات اساسی در امر کسب و کار و درامد زایی است که قابلیت خشک کردن محصولات متنوع با کیفیت بالا و سرعت زیاد را دارد. دستگاه میوه خشک کن 4 کابین با ظرفیت نامی 300-400 کیلوگرم بصورت میانگین در هر پارت یکی از محبوب ترین تجهیزات میوه خشک کن در کشور می باشد که دارای 120 عدد سینی با ابعاد 80*60 سانتی متر است.

و مجهز به تابلو برق هوشمند و تایمر تکرار شونده جهت کاربری بسیار راحت است و همچنین با بهره گیری از سیستم گرمایش گرماتاب مصرف سوخت بسیار پایینی دارد.

میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتی

دستگاه میوه خشک کن 4 کابین به همراه گاری

بر اساس نوع کاربری و حجم کاری جهت خشک نمودن محصولات مختلف و بالا بردن سرعت بارگیری ، امکان سفارشی سازی دستگاه و مجزا کردن سینی های خشک کن وجود دارد. در این حالت می توان تمامی کابین ها را بصورت گاری دار طراحی نمود.

جنس بـــدنه

میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتیبدنه بیرونی میوه خشک کن 120 کشو با ورق گالوانیزه درجه یک طراحی شده که با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. این پوشش به دستگاه این قابلیت را می دهد که در برابر زنگ زدگی و افزایش رطوبت محیط مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. همچنین در دماهای بسیار بالا از کیفیت بسیار عالی برخوردار باشد. تا دچار آسیب دیدگی از بدنه و  ساختار فیزیکی نگردد.

همچنین بدنه داخلی نیز از گالوانیزه طراحی و ساخته شده است و به دلیل استفاده از درب های مگنتی دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشد. و به دلیل استفاده از ورق با کیفیت و درب های یخچالی در حین کار بسیار کم صدا می باشد.

در هر 4 درب کابین ها نیز قسمتی به عنوان پنل مشاهده داخل کابین طراحی شده است. که بصورت شیشه ای و از جنس پلکسی نشکن ساخته شده است. و این امکان را به اپراتور می دهد تا در هر لحظه بتواند داخل کابین را بدون نیاز به باز نمودن درب مشاهده نماید.

در صورت درخواست مشتری امکان تغییر جنس بدنه بیرونی و داخلی دستگاه به استیل غذایی نیز بصورت سفارشی توسط آریا تجهیزات وجود دارد.

کشـوی دستگاه

میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتیهمراه دستگاه میوه خشک کن 4 کابین 120 عدد سینی مشبک مفتولی با ابعاد 60* 80 سانتی متر ارسال می گردد. با توجه به نوع نیاز مشتری امکان تغییر جنس سینی ها به حالت استیل نیز وجود دارد.

همچنین در هر طبقه می توان یک عدد کشوی 60*80 قرار داد که به درخواست مشتری میتوان در هر طبقه 2 عدد سینی 32*48 سانتی متری جهت بارگیری محصولات قرار داد. باتوجه به عملکرد صنعتی دستگاه ، میتوان جهت خشک کردن لواشک نیز از دستگاه استفاده نمود. که در این صورت نیاز به سفارش سینی های مخصوص لواشک با جنس بدنه گالوانیزه و یا استیل می باشد.

جهت نظافت راحت و سریع دستگاه و همچنین نچسبیدن محصولات بر روی کشو ها ، یک عدد رول توری پلاستیکی نسوز نیز همراه سینی های خشک کن ارسال می گردد تا بر اساس ابعاد هر کشو ، روی ان ها قرار گیرند.

ویدیو دستگاه میوه خشک کن با ظرفیت 300-600 کیلوگرم در هر پارت

تابلو برق تمام اتوماتیک

جهت کنترل دقیق دمای داخل کابین و خروجی با راندمان بالا بر روی دستگاه تابلو برق تمام اتوماتیک و هوشمند با 3 سال گارانتی طراحی و نصب شده است. توسط ترموستات دیجیتال این امکان به کاربر داده می شود تا دمای ایجاد شده در داخل کوره را توسط سنسور هوشمند بصورت کاملا دقیق و دیجیتال تنظیم نماید تا بتوان هر محصولی با هر نوع بافتی را با بالاترین کیفیت و راندمان خشک کرد.

همچنین با استفاده از سوپر تایمر دیجیتال می توان زمان روشن بودن و خاموش بودن دستگاه را بر اساس دقیقه و ساعت برنامه ریزی نمود. امکان سفارشی سازی تابلو برق ( افزودن سستم تاخیر ، تخلیه رطوبت فلاشری ، سنسور رطوبت ، مادون قرمز ، کنترل از راه دور و… ) نیز به درخواست مشتری توسط گروه صنعتی آریا تجهیزات وجود دارد.

میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتی

سیستم گردش هوا و تخلیه رطوبت

میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتیباتوجه به ابعاد صنعتی دستگاه و استفاده از سیستم حرارت دهی صنعتی ، نیاز به سیرکواسیون بسیار قدرتمندی است که بتواند گردش هوای یکنواختی در دستگاه ایجاد نماید. در داخل هر کابین میوه خشک کن 120 سینی 3 عدد فن قدرتمند جهت گردش هوا تعبیه شده است که مجموعا 12 عدد فن سیرکوله می باشد.

وجود این 12 عدد فن در داخل کابین باعث می گردد تا حرارت ایجاد شده از طریق کوره به راحتی و بصورت کاملا یکنواخت ، داخل کابین دستگاه هدایت گردد. همچنین 4 عدد موتور رطوبت گیر در داخل دستگاه طراحی شده تا رطوبت ایجاد شده از محصولات تخلیه گردد. تخلیه رطوبت باعث می گردد تا محصولات در حین حرارت دیدن دچار پختگی نشوند و بصورت کامل خشک شوند.

سوخت مصرفــی

میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتیامکان راه اندازی دستگاه صنعتی 4 کابین با سوخت برق / گاز / گازوییل بصورت کاملا سفارشی بر اساس نوع نیاز مشتری وجود دارد. در حالت گازی برای تامین گرمایش کوره از سیستم گرماتاب استفاده میگردد که قدرت حرارت دهی بسیار بالایی دارد و همچنین مصرف گاز بسیار پایین در حدود 20-25 مترمکعب در ساعت را دارد.

در سیستم گرماتاب باتوجه به راندمان حرارت دهی بالایی که دارد علاوه بر گاز شهری میتوان با گاز مایع کپسولی نیاز دستگاه را به راحتی راه اندازی نمود. همچنین می توان بر اساس سفارش مشتری از مشعل گازی و یا گازوییلی جهت راه اندازی دستگاه استفاده نمود.

۵ نکته مهم برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن

مشخصات فنی دستگاه میوه خشک کن 4 کابین

  • میوه خشک کن 4 کابین , خشک کن میوه صنعتی , دستگاه سبزی خشک کن صنعتی , میوه و سبزی خشک کن صنعتی , خشک کن میوه گازویلی , میوه خشک کن گازی صنعتیدارای ظرفیت نامی 300-600 کیلوگرم بصورت میانگین در هر پارت
  • مجهز به 120 عدد سینی با ابعاد 60*80 سانتی متر
  • دارای سیستم گرمایشی گرماتاب
  • مصرف سوخت کم و صدای پایین
  • ابعاد : ارتفاع:220cm  عرض: 300cm  عمق: 180cm
  • بدنه عایق حرارتی
  • دارای کنترلر دما و تایمر دیجیتال
  • دارای توری پلاستیکی ، دفترچه راهنما ، متابی
  • درب شیشه ای جهت رویت داخل کابین
  • دارای چرخ کابین جهت حمل و نقل آسان
  • 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گسترده
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خشک کن میوه 120 سینی 4کابین | گازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.