پشتیبانی 24/7

021-28421310

ارسال سراسر ایران

برای تهران و شهرستان ها

محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان

فهرست مطالب

محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان | با توجه به اوضاع اقتصادی حال حاضر در تمام نقاط  شهر ها و روستا ها به فکر شروع کسب و کار کوچک خانگی شده اند. که دستگاه های بسته بندی در صنعت بسته بندی مخصوصا در خانه یکی از پرفروش ترین ها میباشد.

بسته بندی در محصولات بویژه در صنایع غذایی یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین ها در کسب و کار میباشد که حتما باید با بسته بندی خوب و مناسب همراه باشد.

اگر شما هم میخواهید یک کسب و کار خانگی راه اندازی نمایید مانند : تولید رب گوجه در منزل ،میوه خشک کنی ، بسته بندی خشکبار و حبوبات و….هستید پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان را به شما معرفی کنیم. 

 دلیل استفاده از دستگاه بسته بندی محصولات 

اگر میخواهید کسب و کاری در منزل یا در یک فضای بزرگتر ایجاد میکنید.

آیا با دوخت پدالی میشه برای دوخت و بسته بندی مایعات استفاده کرد؟
 

بله، دوخت پدالی یکی از روش‌های استفاده از ماشین‌های دوخت است که معمولاً برای دوخت و بسته‌بندی مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، دستگاه دوخت به وسیله پاهای کارگر کنترل می‌شود، بنابراین دستان کارگران آزاد می‌ماند تا بتوانند محصول را در زیر دستگاه قرار داده و به راحتی کنترل کنند.

از دوخت پدالی معمولاً در مواردی استفاده می‌شود که لازم است سریعاً دوخت شود و یا ممکن است نیاز به تنظیمات دقیق تر در حین دوخت وجود داشته باشد. مثال‌هایی از موارد استفاده این روش شامل دوخت کیسه‌های مایعات، بسته‌بندی محصولات غذایی مایع و حتی بسته‌بندی محصولات شیمیایی است.

هرچند که دوخت پدالی یک روش مفید برای برخی نوع کارها است، اما باید توجه داشته باشید که ممکن است نیاز به مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد تا دوخت هموار و با کیفیتی انجام شود. همچنین، ایمنی کارگران نیز باید در نظر گرفته شود و به ایمنی آن‌ها در زمان استفاده از این دستگاه‌ها توجه شود.

محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی (دستگاه بسته بندی حبوبات)

این مدل دستگاه می توان ارزان ترین و ساده ترین دستگاه بسته بندی حبوبات نامید.برای بسته بندی انواع پاکت نایلون به صورت پرس مورد استفاده قرار میگیرد.این دستگاه پرس بسته بندی حبوبات ریلی و پدالی بهتر است اما برای کار صنعتی کافی نیست.

ویژگی های بسته بندی دستگاه خانگی

 در این دستگاه فقط کمی شکل ظاهری دستگاه تغییر می‌کند.
دستگاه بسته بندی خانگی حبوبات ، خشکبار ، ساشه ، کیسه پر کن، شیرینگ پک و…
با این دستگاه می توانید خط تولید در منزل راه اندازی کنید.
دارای مدل های دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و اتومات می باشد.
عموم مصرف کنندگان می‌توانند به راحتی با آن کار کنند.
بهترین ابعاد و بالا ترین کیفیت برای بسته بندی محصولات مختلف در منزل یا کارگاه های کوچک تولیدی می باشد.

انواع دستگاه های بسته بندی خانگی

در ادامه ی مبحث محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان به  معرفی انواع دستگاه بسته بندی می پردازیم.

1-دستگاه سلفون کش خانگی

                 سلفون کش , دستگاه سلفون کش استیل نگیر       دستگاه سلفون کش,دستگاه سلفون کش رومیزی

سلفون چیست ؟ سلفون نایلون مازکی میباشد که بر روی انواع مواد غذایی جعبه های کارتن و بسته بندی ها کشیده میشود.در مشاغل خانگی این سلفون بر روی بسته بندی مواد غذایی استفاده میشود.دستگاه سلفون کش خانگی غیر اتوماتیک میباشد که به یک اپراتور نیاز دارند که پس از اتمام تولید محصول میتوان با این دستگاه به راحتی سلفون کشی را انجام داد.

 
نحوه کارکرد این دستگاه به اینصورت میباشد که محصول روی سینی سلفون کش قرار میگیرد و سلفون توسط حرارت برش داده میشود.

قیمت دستگاه سلفون کش خانگی حدود 1 میلیون تومان میباشد که با خرید این دستگاه و سلفون کشی دیگر محصولات تولیدی شما خراب نمیشود.

 2-دستگاه دوخت پلاستیک

                               محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان

 دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی برای دوخت و بسته بندی قسمت باز نایلون استفاده میگردد.(قسمت بالایی)

دستگاه دوخت پلاستیک در انواع مختلف دستی کوچک،رومیزی،ریلی خوابیده و ایستاده تولید می شوند که با توجه به نوع بسته بندی و ابعاد آن باید از دستگاه مخصوص آن استفاده کرد.

دستگاه دوخت پلاستیک با نام هایی مانند دستگاه سیل پلاستیک یا دوخت حرارتی پلاستیک و یا دستگاه پرس پلاستیک نیز شناخته می شود.برای بسته بندی انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی برای بسته بندی انواع مواد غذایی و قطعات ریز و درشت در بسته بندی های پلاستیکی استفاده کرد.

نحوه کارکرد دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی  به اینصورت است که محصول بسته بندی شده در بین لبه های بالایی و پایینی دستگاه قرار میگیرد که با استفاده از فشار و حرارت نایلون را کاملا میبندد و بسته بندی میکنند.

این دستگاه بصورت رومیزی و قابل حمل میباشد که قیمت حدودی این دستگاه در بازار کمتر از 1 میلیون تومان میتوانید تهیه کنید.

3- دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

      دستگاه دوخت ریلی دوخت ریلی

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی کاملتر و پیشرفته تر از دستگاه دوخت رومیزی میباشد که بسته بندی بصورت کاملا اتوماتیک و کامل تری انجام میدهد

دستگاه دوخت ریلی هم بصورت افقی و هم عمودی در بازار موجود میباشد. که یکی از مناسبترین دستگاه ها برای بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل است. دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی را با بودجه زیر 5 میلیون تومان میتوانید تهیه فرمایید.

4- دستگاه دوخت پدالی 

        دستگاه پرس پلاستیک پدالی ,خت پلاستیک پدالی,دوخت پلاستیک,دوخت پدالی,دستگاه دوخت پلاستیک,دستگاه پرس پلاستیک    دوخت پلاستیک دو دوخت,دستگاه پرس پلاستیک پدالی,دستگاه دوخت پلاستیک پدالی,دوخت پلاستیک,دوخت پدالی,دستگاه دوخت پلاستیک,دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه دوخت پدالی بصورت ایستاده و عمودی میباشد که نیمه اتوماتیک میباشد و جهت کار با این دستگاه نیاز به یک اپراتور میباشد.
دستگاه دوخت پدالی در عرض های مختلفی تولید میشود مانند: عرض 30 سانت ، 40 سانت ، 50 سانت که این عرض ها همان عرض فک دستگاه میباشد 

این دستگاه مناسب برای دوخت زدن فویل ، آلومینیوم ، پلی اتیلن ، پلاستیک و… میباشد.
 همچنین از این دستگاه برای بسته بندی حبوبات ، قند و شکر، مواد پودری و حتی مواد مایع نیز میتوان استفاده نمود.

نحوه کارکرد دستگاه به اینصورت میباشد که المنت های حرارتی داخل فک ها باعث گرم شدن فک های بالایی و پایینی میشود که اپراطور با فشردن پدال دستگاه فک ها بر روی هم فشار داده میشود و دوخت انجام میشود.
 
با توجه به محصول مورد نظر خود جنس بسته بندی آن متفاوت است.برای بعضی از محصولات نیاز است از بسته بندی پلاستیکی استفاده کرد. 
برای بسته بندی پلاستیکی می توان از دستگاه های دوخت پدالی پلاستیکی استفاده کنید و سرعت کار خود را افزایش دهید.  این دستگاه به شما امکان می دهد تا با تنظیم حرارت هر نوع پلاستیک با هر ضخامتی را در دستگاه دوخت پدالی پلاستیکی برای بسته بندی محصول خود استفاده کنید. اگر فضای کافی در تولیدی خود دارید می توانید از این دستگاه برای بسته بندی کلا یا محصول خود استفاده کنید.
 
 
محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی
 
 
برای بسته بندی حبوبات در منزل کدم مدل دستگاه مناسب است ؟

برای بسته‌بندی حبوبات در منزل، می‌توانید از دستگاه‌های بسته‌بندی خوراکی یا اجزای غذایی استفاده کنید. این دستگاه‌ها معمولاً به عنوان ماشین‌های بسته‌بندی خوراکی، ماشین‌های فریزر و یا ماشین‌های مهر و موم استفاده می‌شوند. در ادامه، چندین نوع دستگاه که برای بسته‌بندی حبوبات در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند را ذکر می‌کنم:

  1. ماشین بسته‌بندی حرارتی: این دستگاه‌ها برای بسته‌بندی محصولات با استفاده از مواد بسته‌بندی حرارتی مثل کیسه‌های پلاستیکی با قابلیت حرارتی مناسب هستند.

  2. ماشین بسته‌بندی وکیوم: این دستگاه‌ها برای حفظ طولانی‌مدت تازگی و کیفیت حبوبات مناسب هستند. آنها هوای موجود در کیسه را از بین می‌برند و به حبوبات اجازه می‌دهند تا در محیطی خالی از هوا ذخیره شوند.

  3. ماشین بسته‌بندی اتوماتیک: این دستگاه‌ها عملیات بسته‌بندی را به طور خودکار انجام می‌دهند و برای حجم‌های بالا و تولیدات صنعتی مناسب هستند.

  4. ماشین‌های بسته‌بندی دستی: این دستگاه‌ها به صورت دستی تحت کنترل کاربر عمل می‌کنند و برای بسته‌بندی کمیت‌های کوچک وسطحی مثل برخی حبوبات مناسب هستند.

  5. ماشین‌های مهر و موم: این دستگاه‌ها برای بسته‌بندی محصولات با استفاده از فیلم‌های حرارتی و تسمه‌های چسبنده مناسب هستند.

قبل از خرید هر دستگاه، به نیازها و حجم بسته‌بندی حبوبات خود توجه کنید. همچنین مطمئن شوید که دستگاه انتخابی با کیفیت مناسب و ایمنی لازم برخوردار است.

 

مزیت های استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی

 دستگاه های بسته بندی خانگی یکی از فرصت های شغلی مناسب برای شروع یک کسب و کار خانگی کوچک کاملا مناسب میبادشد.
شما میتوانید بدون تولید محصول و فقط با تهیه دستگاه بسته بندی محصولات عمده خریداری شده را بسته بندی کرده و به فروش میرسانند.
یکی دیگر از مزیت های استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی باعث میشود به نیروی کار کمی نیاز داشته باشید. چون معمولا کسب و کار های خانگی از افراد خود خانواده میباشد و تعداد نفرات محدود هستند برای همین دستگاه بسته بندی کار را راحتر میکنند و سود نیز بیشتر میشود.
 
بسته بندی حبوبات
 
بسته بندی بخشی از فرایند تولید محصول است که قسمت فروش  را تا اندازه ی قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهد. چهار عمل اصلی ای که به واسطه ی بسته بندی اتفاق می افتد عبارتند از:

1.معرفی کردن محصول

هنگامی که محصول خود را به بازار می فرستید، باید اطلاعاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا محصول و برند شما را نشان دهند. این اطلاعات را می توان مستقیماً روی بسته بندی محصول شما چاپ کرد یا به عنوان یک کارت چاپی کوچک در داخل بسته بندی محصول قرار داد.

 مراقب باشید، اگرچه همه ما برای رفع نیازهای روزانه خود محصولات مختلفی را خریداری می کنیم، اما واقعاً تمایل به خرید محصولاتی با بسته بندی جذاب و نام و آدرس نشان دهنده شرکت متعلق به محصول نشان می دهیم. در این شرایط ذخیره می شود، تا چه مدت می توان از آن استفاده کرد و …

2.محافظت از محصول

3.تبلیغات

4.شکیل تر جلوه دادن محصول

وقتی محصول را روانه بازار و فروش میکنید باید برای معرفی محصول خود و برندتان اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار دهید.این اطلاعات را میتوانید به صورت مستقیم روی بسته بندی محصول چاپ کنید و یا اینکه در قالب یک کارت کوچک چاپ شده در بسته بندی محصول شما انداخته شوند.ما برای رفع نیازهای روزمره خود محصولاتی را خریداری میکنیم ولی در نهایت میل افراد برای خرید محصولاتی که بسته بندی شکیل و زیباتری دارند،بیشتر میباشد.

شما چه صاحب بزرگترین برند باشید،چه یک تولیدی کوچک و نوپا داشته باشید،تبلیغات و بسته بندی مواد غذایی حرف اول را در این حوزه میزند.و شما نیاز دارید بسته بندی خود را در بهترین حالت ممکن به مشتریان ارائه دهید.برای مثال در بسته بندی زعفران ظاهر زیبا،شکیل و متفاوت میتواند باعث شود شما فروش بیشتری داشته باشید.

 

۳ دیدگاه در “محبوب ترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان

  1. طاهر گفت:

    ممنون از مقاله مفیدتون ، درمورد دستگاه ها مقاله های بیشتری بزارید لطفا

  2. رضا محمدی گفت:

    آیا با دوخت پدالی میشه برای دوخت و بسته بندی مایعات استفاده کرد؟

  3. فاطمه گفت:

    سلام برای بسته بندی حبوبات تو منزل کدوم مدل مناسبه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟