پشتیبانی 24/7

021-28421310

ارسال سراسر ایران

برای تهران و شهرستان ها

هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز

ویژگی ها :

قابل استفاده در مغازه،کیوسک،کانکس،ویلا،کارگاه های تولیدی و همه مکان هایی که نیازمند به گرمای پاک می باشد

فضای قابل پوشش : 50 – 70 متر مکعب

دارای فن پخش کننده گرما

امکان تنظیم پایه

جنس بدنه ضدزنگ

برق دستگاه : 220 ولت

 

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز

ویژگی ها :

قابل استفاده در مغازه،کیوسک،کانکس،ویلا،کارگاه های تولیدی و همه مکان هایی که نیازمند به گرمای پاک می باشد

فضای قابل پوشش : 50 – 70 متر مکعب

دارای فن پخش کننده گرما

امکان تنظیم پایه

جنس بدنه ضدزنگ

برق دستگاه : 220 ولت

 

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
بدنه هیتر

گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک

برق دستگاه

تکفاز خانگی یا شهری (220 ولت)

حالت های تنظیم حرارت

1.5 کیلووات ، 3.5 کیلووات

مقدار آمپر مصرفی

16 آمپر

قدرت هوادهی

حدودا 680 متر مکعب در ساعت

فضای قابل پوشش

حدودا 70 تا 130 متر مکعب فضای بسته

فن دستگاه

دمنده تکفاز

امکان فعالسازی فن به تنهایی

دارد

سیستم کار

اتوماتیک

سیستم های ایمنی

قطع کن حرارتی و کنتاکتور

دارای

محافظ المنت برای ایمنی بیشتر

تعداد المنت ها

2 عدد استیل فین دار

جنس پایه ها

لوله ای با پوشش رنگ استاتیک

قابلیت اتصال به ترموستات محیطی

دارد

گارانتی

1 سال

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز 

هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا برای ایجاد گرمای پاک در منازل،کانکس ها،اتاق و آشپزخانه و…و مکان هایی که به گاز شهری یا سایر سوخت ها دسترسی ندارند بسیار مناسب می باشد.این بخاری از برق تک فاز 220 ولتی استفاده می کند و فضای بسیار کمی را اشغال نموده و همچنین به صورت رو میزی نیز امکان استفاده دارد.و اینکه این دستگاه به دلیل پایه هایی که دارد امکان تغییر زاویه ی پخش گرما را نیز دارد.

بدنه مقاوم در برابر ضربه و پوسیدگی

هیتر برقی

ورق های گالوانیزه که دارای پوشش رنگ کوره ای می باشد بدنه ی این دستگاه می باشند.این جنس از بدنه در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم می باشد.این نوع  هیتر برقی دارای پوشش رنگ کوره ای نیز میباشند که طول عمر بالایی دارد.

گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای که دارد نسبت به گالوانیزه ساده تفاوت بسیاری دارد.گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای شامل لایه ای از ذرات باردار می باشند که تحت حرارت کوره ای بوده و مقاوم سازی شده اند.به همین دلیل مقاومت بسیاری دارند.

کنترل دقیق حرارت

هیتر برقی

هیتر برقی بر روی بدنه خود دو عدد دکمه برای کنترل ولوم قرار دارد که با استفاده از آن میتوانید دمای محیط را بهتر و دقیق تر کنترل نمایید.

دکمه ی سمت راست برای فعال کردن همه ی ظرفیت یا نصف ظرفیت هیتر برقی و دکمه ی سمت چپ برای کاهش یا افزایش دما مورد استفاده قرار م یگیرد.نصف ظرفیت این بخاری برای گرم کردن یک محیط کوچک کافی می باشد.

بر روی بدنه این هیتر برقی کوچک دو عدد دکمه کنترلی ولوم مانند قرار داده شده که به کنترل بهتر و دقیق تر دمای محیط کمک خواهد کرد.

رله جهت اتصال برق

در این هیتر برقی برای اتصال بین المنت و جریان برق ورودی از رله استفاده شده است.با وجود رله کلیدهای ورودی فشار الکتریکی متحمل نمی شوند.استفاده ی مستقیم از کلید به المنت باعث اتش سوزی به مرور زمان می شود.در هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز از دو رله 10 آمپری استفاده شده و هنگام روظن و خاموش کردن بخاری هر دو رله قعال شده و جمعا 20 آمپر جریان را تحمل میکند.این دستگاه خطر آتش سوزی نداشته و در 24 ساعت به صورت

در این هیتر برقی خانگی، بر خلاف نمونه های ارزان قیمت بازار از رله جهت اتصال بین المنت و جریان برق ورودی استفاده می شود، بنابراین کلیدهای ولومی هیچ فشار الکتریکی را تحمل نمی کنند. در حالی در نمونه های ارزان قیمت، برق مستقیما از کلید به المنت انتقال پیدا می کند که این امر به مرور زمان سبب سوختگی و آتش سوزی کلید می شود.

لازم به ذکر است که در این بخاری برقی از دو رله 10 آمپری استفاده شده و در صورت روشن کردن بخاری با تمام ظرفیت، هر دو رله فعال شده و مجموعا 20 آمپر جریان را تحمل خواهد کرد.

بنابراین چنین محصولی هیچ گونه خطر آتش سوزی نداشته و برای کارکرد مداوم و 24 ساعته طراحی و تولید شده است.

پخش هوا در محیط توسط فن

هیتر برقی 3.5 کیلووات

این نوع هیتر مجهز به فن آکسیال دمنده می باشد که به پخش شدن سریع گرما در محیط بسیار کمک میکند. بودن فن در دستگاه باعث می شود قسمت های داخلی بدنه ی هیتر نیز خنک شده و همه ی گرمای تولید شده ی توسط المنت ها بدون اینکه هدر بروند وارد محیط شوند.امکان به تنهایی روشن شدن فن نیز وجود دارد.برای این کار لازم است فقط بخاری را روشن کرده و ولوم سمت چپ دستگاه را در کمترین حالت قرار دهید.

پایه های تنظیم  پخش حرارت

هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز

پایه های فلزی که در این دستگاه وجود دارد به تنظیم زاویه ی پخش گرما کمک زیادی می کند.با بالا و یا پایین کردن جهت بخاری و و چپ و راست کردن آن میتوانیم زاویه ی پخش گرما را تغیر دهیم.برای مقاومت بیشتر پایه ها از رنگ کوره ای نیز استفاده شده است که با توجه به این مورد با جا بجایی دستگاه نیز آسیبی به آن وارد نمیشود.

المنت های فین داربرای افزایش گرما 

هیتر برقی 3.5 کیلووات

جنس المنت های استفاده شده در این نوع از دستگاه ها بسیار مهم میباشد.المنت هایی که در هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز استفاده شده از نوع میله های استیلی می باشند که با فین گالوانیزه نیز پوشیده شده اند.

حداکثر گرمای تولید شده به وسیله ی فین ها از المنت ها گرفته شده و در محیط پخش می شود.این عملکرد باعث گرمایش بیشتری در محیط و بهره گیری زیادی از حداکثر ظرفیت گرمایش المنت ها می باشد و در نهایت با مصرف برق کمتر محیط بیشتری را گرم میکنیم.

 

 نصب ترموستات برای کنترل خودکار 

سوکتی در دستگاه برای کم کردن مصرف برق و بهینه سازی دستگاه قرار دارد که با وصل کردن ترموستات محیطی میتوان پروسه ی گرما دهی را هوشمند کرد.برای این عمل لازم است دمای مناسب محیط را توسط ترموستات تنظیم نمایید تا به صورت خودکار هیتر را روشن خاموش نموده و دمای محیط را در مقدار تنظیم شده حفظ کنید.ترموستات دیجیتالی یا آنالوگ برای اتصال در این دستگاه موجود میباشند.شما برای اینکه بتوانید ترموستات را متصل نمایید به قطعه ی دیگری نیاز ندارید.

سیستم  ایمنی قوی

تکنولوژی های زیاذی در این نوع هیتر وجود دارد.از لحاظ امنیتی،قطع کن حرارتی و کنداکتوری تعبیه شده که در حالت خاموشی ناگهانی فن ،دمای بدنه ی هیتر افزایش یافته و یا ولتاژ ورودی برق تغییر پیدا کند،مانع از ایجاد حادثه میشود.و هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز سه شاخه ارت دار با ظرفیت 32 آمپر به اندازه ی بسیار زیادی از ایجاد خطر جلوگیری می نماید.دکمه هایی که برای تنظیم حرارت وجود دارند به عنوان سیستم ایمنی عمل میکنند.اگر دمای داخل هیتر بیشتر از حد مجاز بالا برود المنت ها را خاموش کرده و از ایجاد خطر جلوگیری می نماید.

صدای کم 

فنی که در این هیتر به کار رفته با برش های درشت که در قسمت پشت آن قرار دارد به کم شدن صدای دستگاه در هنگام کار کردن نیز کمک زیادی می کند.برش های درشت در هنگام مکش هوا برخلاف هوادهی زیاد باعث میشوند که صدای کمتری تولید شود.

دارای  سه شاخه صنعتی ارت دار 

هیتر برقی تکفاز

سه شاخه هایی که روی دستگاه نصب شده اند با دو شاخه هایی که در دستگاه های دیگر موجودند،متفاوت می باشد.این سه شاخه که از جنس ارت دار م یباشد 32 آمپر ظرفیت داشته و به معکوس ساخته شده.این دستگاه در صورت استفاده و کارکرد 24 ساعته به هیچ وجه در قسمت های شاخه و پریز داغ نمیشود.و برای ایمنی دستگاه قسمت نرگی در داخل سه شاخه بوده و در دسترس قرار ندارد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز دارای گارانتی 1 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.گارانتی دستگاه برای همه ی قطعات دستگاه و تمامی سرویس دهی ها می باشد.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر برقی 3.5 کیلووات تکفاز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟