هیتر گازی مدل 618 IR

ویژگی ها :

(1 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

قیمت اصلی ۱۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۱.۱۸۶.۰۰۰ تومان است.

هیتر گازی مدل 618 IR

ویژگی ها :

(1 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

قیمت اصلی ۱۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۱.۱۸۶.۰۰۰ تومان است.

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
فضای قابل گرمایش

150-100 مترمکعب

توان حرارتی

18000 کیلوکالری در ساعت

سوخت مصرفی

گاز شهری / گاز مایع

شیر گازی ترموستاتیک

دارد

رنگ بدنه

پوشش الکترواستاتیک

برق مصرفی

220 ولت – تکفاز – 1آمپر

مصرف گاز

2.1 متر مکعب در ساعت

ابعاد دستگاه

55*45*30 سانتی متر

وزن دستگاه

20kg

قطر دودکش

10CM

راندمان حرارتی

بالای 85 درصد

گارانتی

1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش

بررسی فنی

هیتر گازی کوچک فن دار مدل 618

جهت تامین گرمایش مطبوع با راندمان بالا در محیط های مختلف سیستم گرمایشی متنوعی وجود دارد که یکی از محبوب ترین آن ها برای استفاده در کارگاه ، رستوران ، کافی شاپ ، باشگاه ، مغازه و… هیتر گازی فن دار است.که مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب آن و راندمان بالای 85 درصد باعث محبوبیت بالای این سیستم گرمایشی شده است. هیتر گازی کوچک با توان حرارتی 18000 کیلوکالری در ساعت مناسب برای فضاهایی به متراژ 50 متر مربع می باشد که قابلیت پرتاب هوای گرم و تامین گرمایش سریع محیط را در فصول سرد سال دارد.

ویدیو معرفی هیتر گازی مدل 618

جنس بدنه مستحکم هیتر فن دار مدل 618


هیتر گازی فن دار خانگی , فن هیتر گازیطراحی فیزیکی هیتر گازی کابینی توسط متخصصان مجرب به گونه ای انجام شده است که استحکام بالایی دارد و مقاومت بالایی در برار ضربه دارد.علاوه بر این جنس بدنه گالوانیزه و پوشش رنگ الکترواستاتیک باعث شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارد.

 

مجهز به ترموستات محیطی صنعتی


هیتر گازی ترموستاتیکجهت کاهش مصرف سوخت سیستم گرمایشی ، و بالابردن طول عمر دستگاه ترموستات محیطی نقش بسزایی دارد.وجود شیر ترموستاتیک پشت دستگاه این قابلیت را به کاربر می دهد که با تنظیم ولوم شیر ترموستاتیک دمای مورد نظر را تنظیم کند و فن هیتر گازی بصورت خودکار قطع و وصل گردد.از مزیت های شیر کنترل ترموستاتیک ایجاد گرمای یکنواخت در محیط می باشد که کاربری بسیار ساده ای دارد.از اجزای اصلی شیر ترموستاتیک می توان به فیلتر پیلوت ، سیستم ترموستات فنوسی ، پیچ تنظیم حداقل شعله ، توری ورودی گاز ، جرقه زن یکپارچه اشاره نمود.

 

سوخت مصرفی هیترگازی کوچک مدل 618


سوخت گازسوز هیترجهت راه اندازی هیتر کابینی نیاز به سوخت گاز و برق است.مصرف اصلی هیتر گازی کوچک کابینتی فن دار است که هم می توان با گاز شهری راه اندازی نمود و هم درصورت نیاز امکان تبدیل آن به گاز شهری می باشد و علاوه بر گاز برای راه اندازی شیر ترموستاتیک باید دوشاخه دستگاه به برق متصل گردد که برق 220 ولت تک فاز با جریان 1 امپر کافی می باشد.تمامی این عوامل باعث می گردد تا به راحتی در تمامی نقاط کشور از هیتر گازی فن دار استفاده کرد.

 

روش راه اندازی هیتر گازسوز مدل 618


عملکرد هیتر گازیروش روشن کردن:شیر اصلی گاز را باز و فیوز اصلی برق را روشن کنید،شاخص ولوم شیر را در وضعیت ⊕ قرار دهید و همزمان ولوم به سمت پایین بچرخانید تا فندک عمل کند و شمعک روشن شود.سپس ولوم را به مدت 20 ثانیه نگه دارید تا شعله شمعک پایدار بماند.همچنین با چرخاندن ولوم ترموستات به سمت اعداد بزرگتر شعله روشن می شود.

نحوه خاموش کردن:ولوم اصلی را در جهت عقربه ساعت بپرخانید تا در وضعیت شمعک قرار گیرد.حالت شعله اصلی خاموشدمیشود ولی شمعک روشن می ماند و چنانچه ولوم را بر روی ⊗ قرار دهید شمعک نیز خاموش میگردد و فن اتوماتیک بعد از چند دقیقه خاموش میگردد.

عملکرد و اجزا هیتر فن دار گازی مدل 618 ایران هیتر


عملکرد هیتر گازیسیستم گرمایشی فن دار هیتر گازی کوچک مدل 618 مجهز به دمپر جهت تنظیم نحوه پرتاب هوای گرم می باشد که به راحتی جهت را تنظیم نمود همچنین به دلیل استفاده از فن قدرتمند آکسیال پرتاب باد بسیار قوی توسط دستگاه انجام می گردد.

جهت خارج شدن گاز های مضرر هیتر،دارای دودکش می باشد.

 

گواهی نامه ایزو و گارانتی

گارانتی هیتر گازی کوچکهیتر گازی کوچک 18000 کیلوکالری یکسال گارانتی بدون قیدو شرط و 10 سال خدمات پس از فروش دارد که در سراسر کشور امکان نصب توسط نصابان مجرب وجود دارد و همچنین دستگاه دارای گواهی نامه معتبر ایزو 9001 است.

 

هیتر فندار گازسوز

Recent search terms:

  • https://ariatajhizat com/product-category/سیستم-های-گرمایشی/gas-heater/
  • https://ariatajhizat com/هیتر-گازی-کوچک-618-ایران-هیتر/
  • هیتر گازی فن دار خانگی
نظرات کاربران

1 دیدگاه برای هیتر گازی مدل 618 IR

  1. مجید صابری

    این مدل هیتر گازی مصرف انرژی بالایی داره؟چقدر هستش مصرفش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.