سیل القایی دستی مدل DCN S200

ویژگی ها :

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

سیل القایی دستی مدل DCN S200

ویژگی ها :

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
بررسی فنی

سیل القایی دستی مدل DCN S200

سیل القایی دستگاهی است برای انجام دادن پلمپ،وکیوم و یا همان سیل درب قوطی پلاستیکی و شیشه ای و درب بطری مورد استفاده قرار میگیرد.سیلکردن و وکیوم کردن،درزبندی یا آب بندی نمودن درب ظرف مورد نظر برای خارج نشدن محتویات ظرف می باشد.تعداد زیادی از تولیید کنندگان برای اینکه محصولاتشان به بیرون ظرف ریخته نشود از دستگاه سیل القایی استفاده میکنند و اگر تعداد محصولات تولیدی روزانه کم باشد برای انجام این کار دستگاه سیل القایی دستی بسیار مناسب می باشد.

 کاربرد سیل القایی دستی

استفاده کردن از دستگاه سیل  برای افرادی که تعداد محصولات تولیدی آن ها در طول روز کم می باشد مناسب می باشد.همچنین افرادی که در کارگاه ها و فروشگاه های کوچک از سیل القایی استفاده می کنند،دستگاه سیل القایی دستی برای این افراد بسیار مناسب می باشد.در کاخانه های بزرگ تر نیز از این دستگاه می توان استفاد نمود اما با استفاده کردن از این دستگاه در کارخانه های بزرگ تر باید زمان بیشتری را صرف این کار نمایید.و بهتر است در تیراژهای بالا از سیل القایی اتوماتیک استفاده نمایید.

تفاوت دستگاه سیل مدل DCN S200 و DCN S500

تعدادی از مشتریان در رابطه با دستگاه سیل القایی دستی در دو مدل DCN S200 و DCN S500 برایشان سوال به وجود می آید.این دو مدل دستگاه شرایط کاملا یکسان و مشابهی داشته و تنها تفاوت آن ها در توان دستگاه می باشد.دستگاه سیل القایی مدل DCN S500 دستگاهی قوی تر بودهو همچین از لحاظ قیمت نسبت به دستگاه دیگر گران تر می باشد.برای تولیدات در تیراژ بالا مدل DCN S500 انتخاب بهتری می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید 

  1. کیفیت متریال استفاده شده در دستگاه
  2. طراحی دستگاه
  3. کیفیت و کارایی دستگاه
  4. قیمت دستگاه نسبت به امکانات
  5. قدرت دستگاه سیل القایی دستی
  6. وجود فن خنک‌کننده
  7. گارانتی و خدمات پس از فروش

ویژگی های سیل القایی دستی مدل DCN S200

دستگاه سیل القایی دستی مدل DCN S200 جزو بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشد.این دستگاه برای کارهای کوچک و متوسط بسیار مناسب می باشد و همچنین به طور کامل دور از استهلاک است.در طراحی و ساخت این دستگاه از بهترین متریال استفاده شده است و تمامی قطعات از کیفیت بالایی برخوردارند.این مدل از دستگاه ها سیل القایی به دلیل تولید در تیراژ بالا قیمت بسیار مناسبی دارند.

برد الکترونیکی دستگاه سیل القایی دستی با مدل DCN S200 طراحی به روز و جدیدی دارد و به روز بودن باعث شده تا هیچ نقصی نداشته باشد.همچنین در قسمت هد دستگاه یک فن خنک کننده قرار دارد تا موجب خنک شدن دستگاه شده و باعث طول عمر دستگاه می شود.

این دستگاه دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.دارای وزنی بسیار سبک و قابل حمل بوده و از لحاظ بدنه و هد دستگاه کاملا با کیفیت می باشند.این دستگاه عمر و کارکرد بسیار بالایی دارد.

با خرید دستگاه سیل القایی دستی می توانید بسته بندی های محصولات خود را درزبندی نمایید.این مدل از دستگاه برای تولید در تیراژ بالا بسیار مناسب می باشد.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیل القایی دستی مدل DCN S200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.