خشک کن میوه 60 سینی 2کابین | گازی

ویژگی ها :

ظرفیت نامی : 200 – 300 کیلوگرم

ابعاد : ارتفاع : ۲۲۰cm    عرض :  ۱۴۰cm   عمق : ۱۸۰cm

فن سیرکولاسیون : 6 عدد فن صنعتی

موتور رطوبت گیر : 4 عدد

ابعاد سینی : 60 عدد کشو 60*80 سانتی متر

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

خشک کن میوه 60 سینی 2کابین | گازی

ویژگی ها :

ظرفیت نامی : 200 – 300 کیلوگرم

ابعاد : ارتفاع : ۲۲۰cm    عرض :  ۱۴۰cm   عمق : ۱۸۰cm

فن سیرکولاسیون : 6 عدد فن صنعتی

موتور رطوبت گیر : 4 عدد

ابعاد سینی : 60 عدد کشو 60*80 سانتی متر

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت

نوع سوخت

,

سیستم گرمایش

گرماتاب – 55 هزار کیلوکالری

تعداد موتور گردش هوا

6 عدد

تعداد موتور رطوبت گیر

4 عدد

ابعاد دستگاه

ارتفاع:220cm عرض : 140cm عمق : 180cm

ابعاد سینی

60 عدد سینی 80*60 سانتی متر

گارانتی

3 سال ضمانت

بررسی فنی

دستگاه میوه خشک کن مشعلدار 300 کیلویی | 2 کابین 60 سینی

تولید و فروش میوه خشک شده امروز جایگاه ویژه ای در بازار ایران دارد و به دلیل اهمیت و ارزش بالای غذایی که چیپس میوه دارد جز یکی از پردرامد ترین مشاغل در کشور محسوب می گردد.دستگاه میوه خشک کن مشعلدار صنعتی (گازی / گازوئیلی) با 60 سینی و با ظرفیت 200 – 300 کیلوگرم در هر بار بارگیری مناسب برای تولید چیپس میوه در کارگاه های می باشد .

مصرف سوخت کم و قیمت پایین دستگاه با 2 کابین باعث گردیده تا دستگاه 60 سینی صنعتی جز یکی از پر فروش ترین دستگاه ها در بین سایر میوه خشک کن های هم رده خود گردد.

ویدیو معرفی دستگاه 2 کابین 60 کشو + سیستم مادون قرمز به سفارش مشتری

 

ظرفیت ورودی محصول

دستگاه میوه خشک کن مشعلدار , خشک کن میوه 2 کابیندستگاه میوه و سبزی خشک کن 60 کشو مدل 2 کابین باتوجه به ابعاد صنعتی که دارد جز دستگاه های خشک کن با ورودی محصول صنعتی می باشد. ظرفیت ورودی محصول تر در داخل کابین بر اساس نوع محصول و بافت محصول و ضخامت برش می تواند بین متغییر باشد.

برای مثال ورودی محصول تر نظیر آلو بین 250 تا 300 کیلوگرم است و بر اساس ضخامت برش و میزان ابدار بودن بافت محصول نیز می تواند از این مقدار نیز متفاوت باشد. برای سبزیجات نیز ظرفیت حدودی بین 40 تا 60 کیلوگرم متفاوت است.

محصولاتی نظیر سیب ، پرتغال و میوه های با بافت یکسان بصورت تقریبی امکان بارگیری 80 – 100 کیلوگرم وجود دارد.

همچنین زمان خشک کردن تمامی این محصولات عمدتا به بافت محصول و ضخامت برش محصول بستگی دارد. هرچه ضخامت برش بیشتر باشد مدت زمان بیشتری نیاز است تا محصول خشک گردد. محصولاتی نظیر سیب ، پرتغال ، کیوی مدت زمان مورد نیاز جهت خشک شدن بین 9 تا 12 ساعت می باشد.

برای سبزیجات نیز باتوجه به اینکه بافت ابداری ندارند بین 3 الی 5 ساعت می توان به راحتی فرایند خشک شدن را طی نمود. تا محصول نهایی عطر و و کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.

جنس بدنه

میوه خشک کن 60 سینی , خشک کن سبزی , خشک کن کشک , دستگاه خشک کن پت شاپباتوجه به ابعاد صنعتی که دستگاه 2 کابین دارد طراحی بدنه و شاسی کشی به شکلی انجام شده که بتوان به راحتی حمل نمود و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین جنس بدنه دستگاه 60 سینی 2 کابین از گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای می باشد که پوشش رنگ کوره ای باعث می گردد در برابر زنگ زدگی و خط و خش بسیار مقاوم باشد.

از مزیت های بدنه بیرونی خشک کن 2 کابین به حالت ریخته بودن بدنه می توان اشاره نمود که در برابر اتلاف انرژی بسیار عایق است.

درب دستگاه نیز داری پنلی از جنس پلکسی است که بدون نیاز به باز نمودن درب می توان بصورت لحظه به لحظه داخل کابین را مشاهده نمود. مگنتی بودن درب که اصطلاحا یخچالی نامیده می شود نیز باعث عایق بندی بسیار بالای دستگاه می گردد.

باتوجه به اینکه مدل 60 کشو دارای 2 کابین است لذا 2 درب امکان باز و بسته شدن را دارند که باعث می گردد محصولات را به راحتی داخل کابین صنعتی دستگاه بارگیری نمود.

همچنین داخل کابین دارای نور پردازی بسیار زیبایی می باشد که جلوه فوق العاده جذابی به دستگاه بخشیده است.

سیستم تابلو برق

دستگاه خشک کن میوه دیجیتالجهت خشک کردن محصولات مختلف نیاز به تنظیم دمای متنوعی می باشد که بتوان به راحتی دمای داخل کابین را بر اساس محصول مورد نظر تنظیم نمود. دستگاه 60 سینی گاز سوز مجهز به ترموستات دیجیتال است که بصورت هوشمند می توان دمای کابین را تنظیم نمود.

همچنین یک عدد تایمر هوشمند قابل برنامه ریزی بر روی پنل دستگاه تعبیه شده است که می توان زمان خاموش شدن را بر اساس دقیقه و ساعت بصورت اتوماتیک تنظیم نمود.

بر اساس نیاز اپراتور نیز امکان سفارشی سازی تابلو برق ( اضافه نمودن سنسور رطوبت ، مادون قرمز و… ) نیز میسر می باشد.

کشو ها

سینی میوه خشک کن , کشو خشک کن میوهخشک کن سبزیجات و میوه 2 کابین دارای 60 عدد سینی با ابعاد 60*80 سانتی متر با جنس بدنه مفتولی مشبک است که در هر کابین 30 عدد کشو قرار داده شده است.جنس سینی مشبک نیز به سفارش مشتری امکان تغییر به حالت استیل را دارد.

همچنین به درخواست مصرف کننده امکان تغییر سینی خشک کن میوه نیز وجود دارد. بدین شکل که در هر طبقه 2 عدد سینی 32*48 قرار گیرد که در مجموع می توان به 120 عدد کشو با ابعاد 32*48 سانتی متر تغییر داد. به همراه سینی های دستگاه یک رول توری پلاستیک نسوز ارسال می گردد که می توان به اندازه هر کشو برش داد و بر روی سینی های قرار داد تا محصولات روی ان بارگیری شوند.

وجود توری باعث می شود تا از لحاظ بهداشتی تمامی اصول رعایت گردد و همچنین شستشوی دستگاه نیز بسیار آسان می شود.

جهت خشک نمودن لواشک نیز می توان از سینی لواشک  مخصوص با جنس بدنه استیل و یا گالوانیزه استفاده نمود که در صورت نیاز به سینی لواشک می توانید با کارشناس فروش آریا تجهیزات تماس بگیرید.

سیرکولاسیون و گردش هوا

سیرکولاسیون خشک کن میوه 60 سینی صنعتیمهم ترین فاکتور در خشک شدن محصولات گردش هوای داخل کابین خشک کن میوه است. مدل 2 کابین باتوجه به ابعاد صنعتی مجهز به 6 عدد فن گردش هوا ( سیرکولاسیون ) می باشد که هوای گرم ایجاد شده داخل کوره را به بهترین شکل ممکن و یکنواخت به داخل کابین منتقل می کند.

همچنین جهت تخلیه رطوبت محصولات دستگاه دارای 4 عدد موتور رطوبت گیر است که وظیفه تخلیه رطوبت را داردد تا محصولا پخته نشوند و بصورت کامل خشک گردند.

بررسی ویژگی های دستگاه میوه خشک کن مشعلدار 2 کابین | 300 کیلوگرم نامی

  • دارای دو کابین با 60 سینی و ابعاد هر سینی 60 * 80 سانتی متر / (120 سینی 40*60)
  • نوع سیستم گرمایش : گرماتاب -مشعل گازسوز / گازوئیلی
  • دارای رنگ بدنه الکترواستاتیک کوره ای
  • دارای بدنه عایق ضد زنگ دستگاه میوه خشک کن مشعلدار
  • دارای 3 سال ضمانت تابلو دیجیتالی هوشمند
  • دارای 18 ماه ضمانت موتور
  • دارای چرخ جهت حمل و نقل راحت
  • بدون نیاز به نصب

دستگاه میوه خشک کن مشعلدار ,میوه خشک کن دو کابین ,میوه خشک کن صنعتی

ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

دستگاه میوه خشک کن 60 سینی 2 کابین دارای 1 یکسال گارانتی و 3 سال ضمانت تابلو برق دستگاه است. همچنین شامل 10 خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خشک کن میوه 60 سینی 2کابین | گازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.