دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی

ویژگی ها :

 

  • تولید عرق به روش جدید بدون نیاز به جوشاندن گیاه 
  • قطعات کاملا استیل (درجه 304 مخصوص مواد غذایی) 
  • تقطیر جداگانه عرق و اسانس 
  • بدون نشتی بو به دلیل درزگیری دقیق و بسته بودن سیستم
  • جوشکاری با گاز آرگون و سیم جوش استیل 
  • میزان تولید 40 الی 45 لیتر در ساعت 
  • قابلیت شستشوی تمامی قطعات با سرکه و اسید
  • ایمنی بالا و خطر آفرینی در حد ضفر
  • 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش 

کارشناس صنایع غذایی آریا تجهیزات

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی

ویژگی ها :

 

  • تولید عرق به روش جدید بدون نیاز به جوشاندن گیاه 
  • قطعات کاملا استیل (درجه 304 مخصوص مواد غذایی) 
  • تقطیر جداگانه عرق و اسانس 
  • بدون نشتی بو به دلیل درزگیری دقیق و بسته بودن سیستم
  • جوشکاری با گاز آرگون و سیم جوش استیل 
  • میزان تولید 40 الی 45 لیتر در ساعت 
  • قابلیت شستشوی تمامی قطعات با سرکه و اسید
  • ایمنی بالا و خطر آفرینی در حد ضفر
  • 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش 

کارشناس صنایع غذایی آریا تجهیزات

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
میزان تولید

40 الی 45 لیتر بر ساعت

نوع برق مصرفی

تکفاز

نوع سوخت

گاز شهری

جنس کوره

فولاد 3 میل یا استیل (قابل انتخاب)

شاسی دیگ بخار

پروفیل فولادی دارای رنگ کوره ای

تعداد شعله ها

2 عدد (ارائه همراه با دیگ)

بدنه بیرونی دیگ بخار

استیل ضدزنگ و قابل شستشو

نوع عایق دیگ بخار

پشم شیشه با ضخامت استاندارد

دیگ بخار دارای

نشانگر میزان آب مخزن

ظرفیت دیگ پخت

600 لیتر

جنس بدنه دیگه پخت

استیل 304 نگیر و مختص مواد غذایی

دیگ پخت دارای

لوله های ورود خروج بخار با واشر سیلیکونی

امکان تخلیه تفاله ها

دارد

دارای

2 عدد یاتاقان تایلندی درجه یک

شاسی دیگ پخت

پروفیل فولادی با رنگ پوششی کوره ای

جنس درب دیگ پخت

استیل 304 نگیر و مختص مواد غذایی

درب مخزن دارای

چفت بندهای استیل

درزبندی درب مخزن

با واشرهای سیلیکونی نسوز

جنس بدنه کندانسور

استیل نگیر 304

جنس لوله ها و اتصالات کندانسور

استیل نگیر 304

جنس بدنه اسانس گیر

استیل 304 مختص مواد غذایی

نوع اسانس گیر

نوع اول (قابلیت جمع آوری جداگانه عرق و اسانس)

جنس بدنه بیرونی کولینگ تاور

استیل روکش دار

شاسی کولینگ تاور

پروفیل فولادی با رنگ پوششی کوره ای

فن خنک کننده

سانتریفیوژی کولری

نوع مواد داخل کولینگ تاور

فایبرگلاس یا پوشال

گارانتی

18 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی از دستگاه های تقطیر سنتی ساختار کاملا متفاوتی دارد و چون با واشرهای سیلیکونی درزبندی شده است و سیستمش کاملا ایزوله است امکان نشت بوی عرق به محیط بیرونی نیست و تمامی عرق تولید شده وارد مخزن میشود و حداکثر مقدار عرق و اسانس تولید شده نصیب شما میشود.

این دستگاه اسانس گیر نوع اول میباشد و عرق و اسانس را به طور جدا میگیرد و امکان فروش جداگانه عرق و اسانس وجود دارد و درامدزایی حساب میشود، این دستگاه از جنس استیل 304 نگیر ساخته شده به همین دلیل بوی ناخوشایند و طعم دیگری از عرق و اسانس نخواهد داشت و کاملا بهداشتی است.

دستگاه عرق گیری صنعتی 600 لیتری از 5 دستگاه کوچکتر به نام های دیگ بخار، دیگ پخت، کندانسور، اسانس گیر و کولینگ تاور ساخته شده  که کاملا از جنس استیل بوده و حتی جوشکاری محصول نیز با جوش آرگون و سیم جوش های استیل انجام شده و هیچ گونه احتمال نشتی یا پوسیدگی در محل جوش، در آینده وجود نخواهد داشت.

بررسی قطعات تشکیل دهنده دستگاه گلاب گیری 600 لیتری صنعتی

دستگاه عرق گیر صنعتی 600 لیتری از 5 دستگاه مکمل تشکیل شده است که به نام های دیگ بخار، کندانسور، دیگ پخت، اسانس گیر نوع اول و برج خنک کننده شناخته می شوند. در ادامه به بررسی کامل هر کدام از قطعات پرداخته خواهد شد : 

1- بررسی دیگ بخار 

دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی

بخار لازم برای عرق گیری توسط دیگ بخار تولید میشود، جنس بدنه بیرونی آن از استیل و جنس کوره به سفارش مشتری میتواند از استیل یا فولاد باشد، برای افزایش حداکثری میزان بخار و برای حفظ گرما ، بین بدنه بیرونی و کوره از عایق پشم استفاده میشود.

دیگ بخار مجهز به شیرتخلیه و شیرورود آب میباشد و همینطور مجهز به یک نشانگر میزان حجم آب مخزن است که راهنمای خوبی برای پر کردن به موقع مخزن است، همراه با دیگ دو شعله گازی هم عرضه میشود، این دستگاه گلاب گیر برای محیط های بسته نیز استفاده میشود زیرا که دارای دودکش است.

2-  بررسی دیگ پخت 

دستگاه عرق گیری صنعتی

دومین دستگاه در این خط تولید، دیگ پخت نام دارد که محلی که برای ریختن گل ها و گیاهان و تولید عرق آنهاست. گلها و گیاهانی همچون نعنا، کاسنی، یونجه، بیدمشک، بادرنجبویه، رازیانه حتی کشمش در این دستگاه قابل عرق کشی هستند. 

طعم و بوی گلاب در بهترین کیفیت حفظ میشود زیرا که جنس بدنه دیگ پخت از استیل 304 نگیر و مخوص مواد غذایی تولید شده است همچنین لوله های ورود و خروج بخار نیز از استیل 304 تولید شده و با کمک واشرهای سیلیکونی درز بندی شده اند تا بوی عرق به بیرون نشت نکند و این قابلیت باعث میشود تمام اسانس گیاه با کیفیت و حفظ بوی خود وارد مخزن اسانس گیری شود.

دیگ پخت دارای دو بلبرینگ تایلندی است و روی یک شاسی فولادی سوار شده که بعد از پایان کار عرق گیری میتوان به راحتی تفاله های موجود را تخلیه کرد و دستگاه را شست.

درب دیگ این دستگاه و چفت بندهای آن از جنس استیل 304 است و طول عمر و دوام بالایی دارد و از واشرهای سیلیکونی نسوز برای جلوگیری از خروج بخار درکناره های درب دیگ پخت استفاده میشود.

 3 – بررسی کندانسور  

دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی آریا تجهیزات

کندانسور وظیفه تبدیل گاز به مایع را دارد و در ادامه دیگ پخت قرار دارد ، کندانسور از لوله های مارپیچی استیل تشکیل شده که عرق از دیگ پخت خارج شده و وارد لوله های مارپیچی میشود و داخل محفظه آن از آب خنک پر میشود تا سبب میعان بخار شود.

محفظه کندانسور برای ورود آب سرد و خروج آب گرم دو لوله مجزا و همچنین دو لوله برای ورود بخار بخار و خروج عرق مایع است، تمام اتصالات و لوله ها از استیل بوده و از واشرهای سیلیکونی نسوز تولید شده است.

بخاری که حاوی اسانس و عرق است از دیگ خارج شده و وارد کندانسور میشود و بعد از خنک شدن در لوله های کندانسور به صورت مایع وارد مخزن اسانس گیری میشود.

4 – بررسی اسانس گیر نوع اول

اسانس گیر نوع اول بعد از کندانسور کاربرد دارد و وظیفه آن جمع کردن عرق و اسانس است، جنس تمام بدنه آن از نوع استیل بوده و با واشرهای سیلیکونی درزبندی شده تا از خروج بوی عرق و تبخیر اسانس جلوگیری شود.

از یک شیشه برای جمع آوری اسانس گیاه یا گل در قسمت بالای اسانس گیر استفاده میشود، زمانیکه عرق وارد مخزن اسانس گیر میشود، اسانس موجود در عرق به دلیل روغنی بودن بالاتر از مایع قرار میگیرد و با جریان همرفتی در مخزن به داخل شیشه انتقال داده میشود.

5- بررسی برج خنک کننده یا کولینگ تاور 

برج خنک کننده در خنک سازی آب و جلوگیری از مصرف آب شهری تاثیر بسزایی دارد،این دستگاه دارای بدنه استیل و شاسی فولادی است و در قسمت داخلی آن از چوب یا فایبرگلاس و پوشال استفاده میشود، یک فن خنک کننده سانتریفیوژی در قسمت پایین آن وصل شده که ازپایین به بالا باد خنک را می دمد و آب گرم را خنک میکند.

آب داغی که از کندانسور خارج می شود، به وسیله لوله هایی از بالا وارد برج خنک کننده شده و ضمن عبور از پوشال ها، کم کم خنک شده و تا رسیدن به قسمت پایین برج کاملا سرد و آماده مصرف دوباره می شود.

چگونگی کارکرد دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی

روش کار این دستگاه بسیار ساده است ولی در عین حال با کیفیت ترین و مرغوب ترین عرقیات را تحویل خواهد داد و اسانس آن به صورت جداگانه نیز قابل برداشت و فروش است، فقط کافیست گیاهان را شسته و در داخل دیگ پخت بریزید.

دیگ بخار را با آب پر میکنیم و سپس مشعل را روشن میکنیم و بخار تولید میشود، در همین هنگام درب دیگ پخت را به خوبی ببندید و پس از دقایقی بخار تولید میشود و وارد دیگ پخت میشود سپس عملیات خنک سازی هم شروع خواهد شد.

بعد از حدود 15 دقیقه چرخه عرق گیری شروع میشود و کم کم عرق به درون مخزن اسانس گیر وارد میشود وو بعد از حدود یک ساعت فرایند عرق گیری ، اسانس در شیشه اسانس قابل مشاهده خواهد بود.

این دستگاه قابلیت تولید 40 الی 45 لیتر عرق در ساعت را دارد و با توجه به تازگی گیاهان و یا حجم آنها این مقدار میتواند متغیر هم باشد.

ویژگی های دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی 

برخی از ویژگی های این دستگاه آن را با سایر رقبا و محصولات مشابه متمایز کرده است که در ادامه به بررسی این ویژگی ها میپردازیم:

عرق گیری در بهترین سطح کیفی به دلیل تماس غیر مستقیم با آب جوش 

در این دستگاه گیاهان و گلها با بخار داغ در تماس هستند و با آب جوش تماسی ندارند و این تفاوت مهمی آن با عرق گیرهای سنتی است، کیفیت عرق تولید شده با این دستگاه بسیار بالاست و از نمونه های خانگی مرغوب تر است .

جنس بدنه استیل و قابلیت شستشو

بدنه این دستگاه از جنس تماما استیل 304 نگیر و سازگار با مواد غذایی تولید شده است و مورد تایید وزارت بهداشت است بنابراین طعم و بوی بدی احساس نخواهد شد و برای سلامتی خطری ندارد.

پس از پایان کار عرق گیری و گلاب گیری، این دستگاه به راحتی قابل شستشو است و برای تمیزکردن رسوبات و اسیدهای ضعیف میتوان از سرکه استفاده کرد.

کارکرد اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور

برای کار با دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی نیازی به استخدام اپراتور نیست، در واقع این دستگاه عرق گیر تمام اتوماتیک بوده و تمامی مراحل تولید اسانس و عرقیات را بدون دخالت دست انجام خواهد داد. 

تخلیه آسوده به کمک یاتاقان های تایلندی 

دیگ پخت مجهز به شاسی های فولادی بوده که به کمک دو بلبرینگ (یاتاقان) درجه یک تایلندی قابلیت خم شدن را دارد، بنابراین پس از پایان کار گلاب گیری و اسانس گیری می توان دیگ را خم کرده و تفاله ها را جمع آوری نمود. 

کیفیت بالای عرق

به وسیله سیلیکون تمام مسیرهای خروج بخار تا  نقطه ورود عرق به گالن درزبندی شده است، بنابراین کوچک ترین بویی در محل اسانس گیری احساس نخواهد شد، این امر به افزایش کیفیت عرق کمک کرده و ازتبخیر و هدر رفت اسانس در فرایند تقطیر جلوگیری خواهد شد. 

قابلیت تولید جداگانه عرق و اسانس 

دستگاه اسانس گیر این دستگاه دارای شیشه ای جداگانه جهت جمع آوری اسانس گیاه یا گل مورد نظر شماست. در واقع عرق از یک خروجی جداگانه خارج می شود و اسانس روغنی شکل در شیشه باقی میماند که دارای قیمت و فواید بسیار بالاتری نسبت به عرق می باشد. 

ایمنی بالا

مسیر لوله های انتقال بخاردائما باز است، بنابراین در زمان کار دیگ بخار، هیچ گونه خطر احتباس بخار و افزایش فشار درونی آن وجود ندارد به همین دلیل از این دستگاه در محیط های بسته نیز میتوان استفاده کرد و ایمنی خوبی دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش 

دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی دارای 1 سال گارانتی و 10 ماه ضمانت پس از فروش میباشد و شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت دستگاه اقدام به خرید کنید.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه عرق گیری 600 لیتری صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.