دستگاه جوجه کشی 96 تایی

ویژگی ها :

 

زمان ارسال 3 تا 5 روز آینده

(4 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۷.۱۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه جوجه کشی 96 تایی

ویژگی ها :

 

زمان ارسال 3 تا 5 روز آینده

(4 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۷.۱۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ارسال رایگان

ارسال رایگان

بررسی فنی

دستگاه جوجه گیری

دستگاه جوجه کشی 96 تایی

 یکی از ویژگی های مهم در دستگاه جوجه کشی 96 تایی،اتوماتیک بودن انتخاب پرنده می باشد.جنس بدنه ضد زنگ و دارای طراحای زیبا می باشد.سنسور دیجیتالی موجود در این دستگاه ساخت کشور سوئیس می باشد.دستگاه جوجه کشی با باتری 12 ولت نیز قابل کارکرد می باشد.این دستگاه برای جوجه کشی از تخم های نطفه دار پرنده هایی مانند مرغ،بلدرچین،بوقلمون،اردک،غاز،طاووس،کبوتر و…قابل استفاده می باشد.

تجربه موفق دستگاه جوجه کشی 96 تایی

حسگر دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی اتوماتیک

سنسور دستگاه جوجه کشی 48 تاییدر دستگاه جوجه کشی 96 تایی از سنسورهایی استفاده شده است که برای تنظیم دقیق دما و رطوبت مورد استفاده قرار میگیرد.سنسوره کالیبره شده ی دائمی ساخت سوئیس بوده و دارای حسگر بسیار قوی ای می باشد.

و این سنسور در اندازه گیری دما و رطوبت بسیار دقیق می باشد.سنسور دیجیتالی SHT یک سنسور بسیار دقیق و قابل  اعتنادی است که در حیطه ی پزشکی نیز استفاده ی بسیاری دارد.

 انتخاب پرنده اتوماتیک

دستگاه جوجه کشی 96 تاییدستگاه جوجه کشی 96 تایی به دلیل داشتن قابلیت انتخاب پرنده ی اتوماتیک برای افرادی که دانش و اطلاعات زیاد و کافی در این مورد ندارند،یک قابلیت پیشرفته به عنونان انتخاب پرنده به صورت کاملا اتوماتیک در روی دستگاه قرار داده است.
این دستگاه علاوه بر اینکه در حالت دستی کارکرد دارد از این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک نیز میتوانید استفاده نمایید.
تنظیمات لازم در حالت اتوماتیک در روی دستگاه قرار گرفته است تا استفاده از این دستگاه آسان تر باشد.
جنس بدنه

بدنه ی دستگاه از گرید می باشد.که این جنس کاملا ضد زنگ بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد.و همچنین برودت هوا بر این دستگاه تاثیرگذار نمیباشد.درب دستگاه از پلی کربنات بوده و کاملا نشکن و ضد ضربه می باشد.پرتوهای مضرر آفتاب از جنس پلی کربنات قابلیت عبور را ندارند.و همچنین دستگاه امکان شستشو را دارد.

ترنر دستگاه جوجه کشی 

چرخش دستگاه جوجه کشیترنرهای موجود در دستگاه جوجه کشی 96 تایی دارای شانه و موتور جوجه کشی و راک می باشد.ترنر و راک این دستگاه ها از ABS ساخته شده است و همچنین شانه های دستگاه از جنس پلاستیک بهداشتی می باشند.این دستگاه دارای سه نوع شانه ی متفاوت است.

و با توجه به سایز تخم های نطفه دار میتوان شانه ی متناسب با ان را انتخاب کرد.موتورهای قابل چرخش نصب شده در این دستگاه در وسط راک وزن تخم های نطفه دار را در حالت تعادل دار به چرخش درمی آورند.

جنس چرخ دنده های این موتور از فولاد آبدیده بوده و در داخل آنها چند گیربکس قرار دارد.چرخش این موتور کاملا آرام بوده و بدون لرزش و ضربه در زاویه 90 درجه به چرخش در می آورد.

چرا دستگاه جوجه کشی 96 تایی بخریم ؟

دستگاه تمام اتوماتیک 

ماشین جوجه کشیاین دستگاه به حالت تمام اتوماتیک بوده و قابلیت ستر هچر نیز دارد.با وجود ستر هچر نیازی به انبار و نگه داری طولانی مدت تخم ها ندارید.

با ستر هچر میتوانید تخم ها را به صورت تدریجی به داخل دستگاه جوجه کشی 96 تایی اضافه نمایید. با ستر هچر همزمان ظریفیت موجود در دستگاه نصف شده و از طبقه ی بالای دستگاه میتوان به عنوان هچر استفاده کرد.

 

تهویه و سیستم اکسیژن رسانی 

تهویه دستگاه جوجه کشیسوراخ های زیادی در قسمت کفه ی پایینی دستگاه موجود می باشد که برای اکسیژن رسانی تخم ها از این سوراخ ها استفاده می شود.سیستم های تهویه دستگاه سه عدد فن دائم کار داشته و این فن ها به صورت اتوماتیک کار می کنند.

قطعات داخلی فن دارای نویز صوتی و ضریب اصطکاک بسیار کمی می باشند.عملکرد طولانی مدت در داخل دستگاه میتواند تهویه داخل آن را به خوبی انجام دهد.

 

کاربا باتری 12 ولت 

باتری دستگاه جوجه کشیاین دستگاه چون برای مصارف خانگی ساخته شده است مصرف برق بسیار کمی داشته و با باتری 12 ولتی عملکردی کامل و بدون نقص دارد.د رمواقعی که دسترسی به برق ندارید میتوانید با استفاده از باتری خودرو از این دستگاه استفاده نمایید.

 

مکانیزم  اتوماتیک برد دستگاه

دستگاه جوجه کشی 96 تاییدستگاه جوجه کشی 96 تایی برد دار دارای مدار چاپی متالیزه شده بوده و قطعه های الکترونیکی برد این دستگاه باSMD و راتیک روی آن منتشر شده و میکروکنترلر دستگاه نیز ARM می باشد. مونتاژ  SMD نویز پذیری دستگاه را به صفر رسانده و این باعث میشود در کمترین زمان و بدون خطا تنظیمات لازم را انجام دهد.

سیستم رطوبت رسانی دستگاه

موتور دستگاه جوجه کشیبا توجه به آب و هوای محل زندگی کاربر باید مقدار آب مورد نیاز را وارد دستگاه نماید.این دستگاه دارای ظرف آبگیر می باشد.اگر نیاز به افزایش رطوبت باشد،

فن های داخل دستگاه کار کرده و با پرتاب هوای گرم به سطح آب رطوبت مور نیاز را ایجاد مینماید.

بسته بندی و گارانتی دستگاه جوجه کشی 96 تایی

جنس بدنه جوجه کشیبسته بندی دستگاه جوجه کشی 96 تایی بسیار مناسب بوده و با سلفون و پوشش پلاستیکی بسته بندی شده و دستگاه با کارتن چند لایه همراه با یونولیت ضد ضربه بسته بندی میشود.

این دستگاه دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

قیمت دستگاه جوجه کشی چقدر است؟

قیمت این دستگاه با توجه به مدل و اندازه ی آن متفاوت می باشد.

آیا استفاده از جوجه کش نیاز به دانش خاصی دارد؟

خیر این دستگاه به صورت اتوماتیک نیز کار میکند.

آیا با استفاده از دستگاه جوجه کش فقط یک نوع پرنده را میتوان جوجه کشی کرد؟

خیر-این دستگاه قابل استفاده برای جوجه کشی از پرندگان مختلف می باشد.
نظرات کاربران

4 دیدگاه برای دستگاه جوجه کشی 96 تایی

  1. محمد زینالی

    سلام – دستگاه ۹۶ تایی ستر و هچر همزمان هستش؟

    • مدیر سایت

      با سلام – بله دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی قابلیت ستر و هچر همزمان را دارد.

  2. هادی

    بار اولم بود جوجه کشی کردم ۹۰ درصد هچ شدن – واقعا عالیه

  3. مونا

    خیلی ممنون دستگاه ۳ روزه رسید دستم

  4. غلامعلی رضای

    فعلاخریدنکردیم تانظربدیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.