دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام

ویژگی ها :

امکان جوجه کشی از تمام پرندگان گران قیمت و زینتی 

دارای بدنه ABS

دارای سنسور SHT3X سوئیس 

دارای پمپ هوشمند و اتوماتیک آب 

مجهز به شانه های سایزیک و همه کاره

سیستم چرخشی گهواره ای 

(1 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۲۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام

ویژگی ها :

امکان جوجه کشی از تمام پرندگان گران قیمت و زینتی 

دارای بدنه ABS

دارای سنسور SHT3X سوئیس 

دارای پمپ هوشمند و اتوماتیک آب 

مجهز به شانه های سایزیک و همه کاره

سیستم چرخشی گهواره ای 

(1 بررسی مشتری)
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۲۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت تخم مرغ

24 عدد

ظرفیت تخم قناری

60 عدد

ظرفیت تخم طوطی

60 عدد

ظرفیت تخم غاز

12 عدد

ظرفیت تخم اردک

12 عدد

ظرفیت تخم بلدرچین

60 عدد

نوع سنسور

sht سوئیسی

بدنه

ABS

مکانیزم چرخش

گهواره ای

شانه همه کاره

دارد

امکان جوجه کشی از تمام پرندگان

دارد

بررسی فنی

دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام از تولیدات کشور کره جنوبی است و به دلیل بازدهی مناسب، درایران بسیار پرفروش وپرطرفدار است، این دستگاه در جوجه کشی ماکیان و طوطی سانان و تخم های نطفه دار گران قیمت عملکرد بسیار خوبی دارد.

جنس بدنه خارجی و داخلی این دستگاه ضدزنگ می باشد و از قطعات الکترونیکی بسیار مرغوب در ساخت آن استفاده شده است، این دستگاه از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز استفاده می کند.

شانه این دستگاه برای تمام پرندگان بجز شترمرغ مناسب است و نیازی به خریداری شانه اضافی نیست، برای تخم های نطفه دار با سایز متوسط ظرفیت دستگاه 20 تا 24 عدد است و برای تخم های درشت 9 تا 15 عدد است.

بررسی جنس بدنه دستگاه

دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام

دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام بدنه مقاوم از جنس abs دارد که این بدنه عایق بندی بسیار کاملی دارد و دستگاه را از هرگونه عایق بندی اضافی بی نیاز ساخته است، از دیگر مزایای بدنه این دستگاه میتوان به قابلیت شستشوی راحت و ضدعفونی آن اشاره کرد.

سنسور نسل سوم sht سوئیس

دستگاه جوجه کشی 24 تایی

در این دستگاه از نسل سوم سنسورهای sht sensirion  برای تنظیم دما و رطوبت استفاده میشود، این سنسور دقت بسیار بالایی دارد و ساخت کشور سوئیس است، عدم نیاز به کالیبره بودن یکی دیگر از مزیت های این سنسور است.

این سنسور نسبت به مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده ها حساس است و باید به خوبی از آن مراقبت شود، قیمت این سنسور نسبت به سایر سنسورها بیشتر است.

بررسی برد دستگاه جوجه کشی

برد کنترلر این دستگاه بسیار پیشرفته است و از تکنولوژی هوش مصنوعی و قطعات الکترونیکی ساخت ژاپن در تولید آن استفاده شده است، برد این دستگاه سورو 20 منوی انتخاب پرنده ندارد و با gsm  مودم و موبایل از راه دور کنترل نمیشود.

این برد ضد نویز است و با فناوری smd مونتاژ شده است.

 بررسی رطوبت دهی دستگاه

در این دستگاه جوجه کشی به صورت اتوماتیک و به وسیله پمپ آب رطوبت دهی انجام میشود، به وسیله یک مخزن بیرونی (لیوان یا بطری) آب به درون دستگاه منتقل میشود، داخل دستگاه پد نانو سلولزی وجود دارد که هنگام عملکرد پمپ خیس میشود.

فن این دستگاه با وزش هوای گرم به سمت پد موجب تبخیر شدن آب موجود در پد میشود و رطوبت تولید میشود، رطوبت رسانی در این دستگاه بسیار دقیق و بدون مشکل آهکی شدن است.

شانه های کره ای و سایزیک دستگاه

دستگاه جوجه کشی آرکام

شانه های این دستگاه همه کاره و سایزیک هستند و میتوان آنها را با توجه به اندازه تخم نطفه دار تغییر داد به همین دلیل این شانه ها برای همه پرندگان قابل استفاده است و همچنین در این شانه ها تخم نطفه دار در هر دو حالت افقی و عمودی میتواند قرار بگیرد.

بررسی سیستم چرخشی دستگاه

در این دستگاه تخم های نطفه دار به شکل گهواره ای میچرخند، دستگاه دارای دو پایه است که یک موتور چرخشی گیربکس دار روی آن تعبیه شده است تا عمل چرخش به راحتی انجام شود، چرخش این دستگاه زاویه 90 درجه ای دارد که یکی از رایج ترین گردش تخم در دستگاه های جوجه کشی است.

بررسی سیستم گردش هوا در دستگاه

این دستگاه دارای یک فن دائم الکار میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای گردش ملایم هوا میان تخم های نطفه دار طراحی شده است، برای خروج هوای آلوده و ورود هوای تازه روی درب دستگاه دریچه های متحرکی وجود دارد.

بررسی نورگیر ضدتابش نورآفتاب

قسمتی از درب دستگاه از کریستال نشکن تولید شده است که مزیت بسیار مهم آن جلوگیری از نفوذ نور مضرآفتاب و اشعه های UX به درون دستگاه است، برای مشاهده تخم های درون دستگاه و چک کردن روند جوجه کشی نیز از این قسمت استفاده میشود.

امکان جوجه کشی از پرندگان زینتی

دستگاه آرکام سورو 20 به دلیل عملکرد دقیق و کارکرد مناسب یک گزینه بسیار خوب برای جوجه کشی از پرندگان گران قیمت و انواع طوطی است، این دستگاه برای جوجه کشی تخم های نطفه دار بسیار حساس نیز مناسب است.

بررسی برق مصرفی دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام

دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام ولتاژ برق مصرفی 220 ولت و تکفاز خانگی دارد، برای اینکه دستگاه مستقیما با برق باتری خودرو و یا منبع تغذیه 12 ولت کار کند نیاز به اینورتر دارد.  

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام

  1. حسین کشاور زیان

    درست متوجه شدیم ۱۶میلیون ،اگرسالی یک میلیون جوجه بخریم بفروشیم ۱۶سال صد ملیون سودداره حالابااین دستگاه چندجوجه بیرون میاد تازه اگربعدیک سال خراب وفرطوت نشه اونهم وسایل تقلبی ایرانی ،پرازدوزوکلک ،فکرنکنم کسی مغزخرخورده باشه که بخواهد بخره

    • آریا تجهیزات

      سلام و درود دوست عزیز ،با تشکر از نظر شما | این مدل دستگاه وارداتی و ساخت کشور کره جنوبی میباشد به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های ایرانی داره ، جهت جوجه کشی برای کسب درامد ، پیشنهاد ما دستگاه ها ایرانی میباشد که قیمت بسیار پایین تری دارن و راندمان دستگاه ها بالای ۹۰ درصد میباشد. جهت مشاهده دستگاه های جوجه کشی کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.