اسلایسر کشویی سری S پلاس

ویژگی ها :

  • عملکرد : دستی یا پنوماتیک
  • دهانه محل قرار گیری محصول : 18cm
  • قطر برش : 8 یا  6 میلی متر به انتخاب مشتری
  • موارد کاربرد : میوه های نرم و سفت
  • جنس بدنه : استیل
  • پایه نگه دارنده رومیزی : دارد
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۲۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان۳۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

اسلایسر کشویی سری S پلاس

ویژگی ها :

  • عملکرد : دستی یا پنوماتیک
  • دهانه محل قرار گیری محصول : 18cm
  • قطر برش : 8 یا  6 میلی متر به انتخاب مشتری
  • موارد کاربرد : میوه های نرم و سفت
  • جنس بدنه : استیل
  • پایه نگه دارنده رومیزی : دارد
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۲۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان۳۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
بررسی فنی

دستگاه اسلایس میوه سری S پلاس

برش و اسلایس میوه امروزه در صنایع غذایی نظیر خشک کردن میوه و اشپزخانه های صنعتی جایگاه ویژه ای دارد. با توجه به وجود محصولاتی با بافت های نرم و سفت وجود دستگاهی با قدرت بالا که امکان برش انواع میوه را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه اسلایس میوه سری S پلاس با توجه به تیغه های بسیار با کیفیت که از آلیاژ تقویت شده استفاده شده است این امکان را به مصرف کننده می دهد تا بتواند محصولات مختلف با بافت های سفت و نرم را به راحتی و با سرعت بالا اسلایس نماید. قطر برش میوه در دستگاه اسلایسر میوه بصورت 6 میلیمتر و 8 میلیمتر قابل انتخاب است.

اسلایسر مدل S-plus در سه مدل پنوماتیک به همراه پمپ بادپنوماتیک بدون پمپ قابل سفارش است که در ادامه به بررسی این دستگاه می پردازیم.

ویدو تست دستگاه اسلایسر مدل S 

دستگاه اسلایسر مدل S پلاس پنوماتیک

در دستگاه اسلایس میوه پنوماتیک بر خلاف حالت دستی فرایند برش محصولات توسط پمپ باد و پدال بصورت اتوماتیک انجام می گیرد و لذا می توان با سرعت بالاتری اسلایس محصولات را انجام داد. در اسلایسر میوه S پلاس پنوماتیک یک عدد جک پنوماتیک قدرتمند به همراه پدال تعبیه شده است که جهت استفاده از دستگاه نیاز به پمپ باد 20 لیتری می باشد.

این مدل قابل سفارش بصورت پنوماتیک به همراه پمپ باد و هم بدون پمپ باد است که مصرف کننده در هنگام ثبت سفارش بدون پمپ باد نیاز دارد تا پس از تهیه دستگاه یک عدد پمپ باد بصورت جداگانه جهت راه اندازی دستگاه تهیه نماید.

دستگاه برش میوه ارزان

 

قطر برش و کیفیت تیغه

اسلایسر کشویی استیلاز مهم ترین مزیت های دستگاه اسلایس میوه سری S می توان به کیفیت ساخت بالای بدنه و مستحکم بودن تیغه اشاره نمود.
برخلاف اسلایسر های کشویی معمولی که مخصوص محصولات با بافت نرم نظیر گوجه فرنگی هستند از اسلایسر مدل s می توان برای برش تمامی محصولات با بافت نرم و سفت نظیر سیب ، پرتغال ، آلو ، کیوی ، موز ، توت فرنگی و..استفاده نمود. 

قطر برش دستگاه اسلایس میوه در 2 حالت 6 میلیمتر و 8 میلیمتر به انتخاب مشتری قابل سفارش است.

 

پایه ضد لغزش دستگاه اسلایس میوه 

اسلایسر برقی میوهباتوجه به اینکه دستگاه اسلایسر میوه در محیط های مرطوب و اشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد عدم لرزش دستگاه در حین استفاده بسیار حائز اهمیت است.

طراحی بدنه و شاسی و همچنین وجود پایه های ضد لغزش این امکان را به پراتور می دهد تا بدون نگرانی از لرزش دستگاه بتوناد با سرعت و کیفیت بالا محصولات را اسلایس نماید.

تفاوت اسلایسر سری S استاندارد و سری S پلاس

دستگاه اسلایسر میوه سری S  استاندارد و مدل پلاس از لحاظ جنس بدنه و نوع آلیاژ استفاده شده در تیغه ها در مدل های پنوماتیک و دستی کاملا شبیه به هم هستند و تنها تفاوت در دهانه قرار گیری محصولات می باشد.

در دستگاه اسلایسر میوه سری S استاندارد دهانه قرار گیری محصولات 10 سانتی متر است ولی در مدل S پلاس دهانه قرار گیری میوه تا 18 سانت متر می باشد که در شکل زیر می توان تفاوت عمده این دو دستگاه را به  راحتی مشاهده نمود. که در صورت نیاز به برش محصولاتی با ابعاد و حجم بزرگتر دستگاه اسلایس میوه مدل S  پلاس بهترین گزینه است.

 

اسلایسر کشویی میوه برقی

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسلایسر کشویی سری S پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.