دستگاه تقطیر و عرق گیری 20 لیتر با خنک کننده برقی

ویژگی ها :

  • ظرفیت ورودی دیگ : 20 لیتر
  • ظرفیت خروجی : 3 لیتر در هر پارت
  • قطر دهانه دیگ : 18 سانتی متر
  • ابعاد دیگ : 24*18*47 سانتی متر
  • جنس کندانسور : مس یا استیل ( سفارشی )
  • پک ویژه : شامل دیمر تنظیم سرعت فن ، پودر شستشو ، ذغال اکتیو ، شلنگ سیلیکونی ، نمایشگر دما و فشار
  • امکان تولید عرقیجات از انواع گیاهان و مناسب جهت گلاب گیری

کارشناس صنایع غذایی آریا تجهیزات

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان

دستگاه تقطیر و عرق گیری 20 لیتر با خنک کننده برقی

ویژگی ها :

  • ظرفیت ورودی دیگ : 20 لیتر
  • ظرفیت خروجی : 3 لیتر در هر پارت
  • قطر دهانه دیگ : 18 سانتی متر
  • ابعاد دیگ : 24*18*47 سانتی متر
  • جنس کندانسور : مس یا استیل ( سفارشی )
  • پک ویژه : شامل دیمر تنظیم سرعت فن ، پودر شستشو ، ذغال اکتیو ، شلنگ سیلیکونی ، نمایشگر دما و فشار
  • امکان تولید عرقیجات از انواع گیاهان و مناسب جهت گلاب گیری

کارشناس صنایع غذایی آریا تجهیزات

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان۵.۳۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت عرق گیر

20 لیتر

راندمان دستگاه

بالای 90 درصد

جنس مخزن عرق گیر

آلومینیوم مستحکم ضد زنگ

جنس درب دستگاه

آلومینیوم ضد زنگ

جنس خروجی بخار و اتصالات

لوله و اتصالات مسی

نوع کندانسور خنک کننده

کندانسور برقی یا هوایی

فین کندانسور

فین آلومینیوم

جنس بدنه کندانسور

ورق گالوانیزه

برق مصرفی کندانسور

برق 220 ولت خانگی

فن دستگاه

فن دمنده با ضمانتنامه 1 ساله

قلاب چفتی درب

دارای 4 چفت صنعتی سنگین

عایق بندی درب

واشر سیلیکونی نسوز

شیلنگ خروج بخار

دارای شیلنگ سیلیکونی مرغوب

خردکن و همزن مخصوص

در صورت سفارش دارد (با قابلیت اتصال به دستگاه دریل)

وزن تقریبی دستگاه

2.300 کیلو گرم

قابلیت استفاده بر روی اجاق گاز و شعله هیزم

دارد

گارانتی

12 ماه

ضمانتنامه

10 سال خدمات پس از فروش

ابعاد

ارتفاع : 47cm قطر دیگ : 24cm قطر درب : 18cm

ظرفیت خروجی

3 لیتر در هر پارت

مدل مخزن

دبه ای

بررسی فنی

دستگاه عرق گیری 20 لیتری خانگی

دستگاه گلاب گیری خانگی

دستگاه های عرق گیر مختلفی با توجه به تکنولوژی های پیشرفته وجود دارد که ابعاد و ظرفیت آنها با یکدیگر نیز متفاوت است.دستگاه عرق گیری 20 لیتری خانگی به صورت کاملا عالی عایق بندی شده است که این عمل از هدر رفت عرق نیز جلوگیری میکند. کندانسور موجود در دستگاه باعث شده تا سرد سازی عرقیات بدون نیاز به وجود آب اتفاق بیفتد.

باتوجه به عملکرد سریع و با راندمان بالا می توان از دستگاه تقطیر جهت تولید عرقیات گیاهی در عطاری ها ، گیاهان دارویی در ازمایشگاه ها و صنایع دارویی استفاده نمود. همچنین جهت راه اندازی دستگاه صرفا به برق 220 ولت شهری نیازمند هستیم که به راحتی می توان در محیط های خانگی و صنعتی از دستگاه جهت تولید عرقیات دارویی و گیاهی استفاده نمود.

توجـــه: عرق گیر 20 لیتری خانگی به دو حالت پک استاندارد و پک ویژه عرضه می گردد که در مدل پک استاندارد یک عدد سیستم کندانسور ( خنک کننده ) با جنس مسی یا استیل به همراه مخزن آلومینیومی و یک متر شلنگ ارسال می گردد. و در مدل پک ویژه علاوه بر سیستم خنک کننده کندانسور و مخزن ( نیم کیلوگرم ذغال مخصوص عرقیجات و تقطیر ، دیمر تنظیم سرعت فن ، پودر شستشو ، گیج دما-فشار ترمومانومتر ( نشانگر فشار و دما ) ، یک متر شلنگ سیلیکونی ) جهت افزایش راندمان تقطیر و عرق گیری ارسال می گردد.

بدنه و عایق بندی

دستگاه عرق گیری 20 لیتری خانگی

مخزن دستگاه عرق گیر 20 لیتری خانگی از آلومینیوم بوده و این فلز از نظر وزنی کاملا سبک بوده و ضد زنگ میباشد.درب این دستگاه از جنس آلومینیوم بوده که دارای 4 چفت سنگین است که به بدنه ی  دستگاه متصل میشود که مانع از خروج تقطیر ایجاد شده می گردد که باعث افزایش هرچه بهتر راندمان دستگاه می شود.

و همچنین واشر سیلیکونی با جنس درجه یک که در درب دستگاه قرار گرفته،کاملا نسوز بوده و باعث میشود هیچ هدر رفتی در دستگاه وجود نداشته باشد. تمامی این موارد باعث می گردد تا در حین تولید فرایند عرق گیری هیچ گونه عطر و بویی به اطراف محیط نیز پخش نگردد.

عملکردساده و آسان

دستگاه عرق گیری

راه اندازی دستگاه عرق گیری 20 لیتری خانگی کاملا ساده و آسان بوده و کار کردن با این دستگاه آسان می باشد.برای استفاده از این دستگاه فقط کافیست هرگیاهی که قصد گرفتن عرق آن را دارید با نسبت 1 به 3 به درون مخزن دستگاه بریزید و سپس مخزن را تا نیمه پر از آب کرده و آن را توسط چفتی های مخصوص آن ببندید.

مخزن را روی اجاق و شعله قرار داده و لوله سیلیکونی را از بخار مخزن به لوله بالایی کندانسور متصل و ظرفی را برای جمع آوری کردن عرق در زیر لوله پایین کندانسور هوایی قرار دهید.کندانسور را به برق وصل کنید تا فن آن اقدام به خنک کردن بخار و عرق نماید.پس از مدتی قطرات عرق از لوله کندانسور به درون ضرفی موردنظر شما خواهد ریخت.

افزایش کیفیت و شفافیت تقطیر

ذغال اکتیو دستگاه عرق گیر

با توجه به درخواست مشتری امکان استفاده از ذغال اکتیو جهت افزایش شفافیت و کیفیت عرق تولید شده وجود دارد. وظیفه ذغال فعال این می باشد که عرقیجات تولید شده را با حفظ طعم و بو تصفیه و بسیار شفاف نماید.

بدین صورت که ذغال اکتیو را در مقدار اب ولرم قرار می دهیم تا گرد و غبار از روی ان ازبین برود. و سپس با با ریختن ذغال فعال در داخل پنبه آن را در داخل یک قیف قرار می دهیم. در اخرین مرحله نیز تقطیر خارج شده از خروجی کندانسور را بر روی قیف و محتویات ذغال و پنبه می ریزیم و خروجی آن بصورت کاملا زلال و شفاف داخل ظرف مدنظر تخلیه می گردد.

عملکرد سرد کن برقی

دستگاه عرق گیری 20 لیتری

کندانسور برقی یا هوایی دستگاه با استفاده از فن دمنده به همراه دیمر کنترل سرعت فن و با برق شهری عمل خنک سازی و تقطیر عرقیات و گلاب را انجام میدهد.فن دستگاه پس از روشن کردن کندانسور برقی کار کرده و هوای سرد را به سمت لوله های آن میدمد. بخار با جوشیده شدن آب و گیاهان در قسمت مخزن دستگاه وارد لوله های این کندانسور میشود و به وسیله ی باد سر این بخار سردشده و تبدیل به عرق با کیفیت میشود.

بهترین روش استفاده از کندانسور برقی نیز بدین صورت است که پس از جوشانده شدن مخزن تا حدود 40 دقیقه و خروج اولین قطرات عرق از شلنگ کندانسور ، دیمر فن کندانسو را به آرامی و با دور کم روشن نموده تا بتدریج فرایند خنک سازی عرقیجات شروع گردد و ذا نیازی به افزایش سرعت حرکت فن کندانسور نمی باشد.

قیمت دستگاه عرق گیری 

دستگاه عرق گیری 20 لیتری خانگی , دستگاه گلاب گیری خانگی

کندانسور یا سرد کن دستگاه عرق گیری 20 لیتری خانگی در جنس ها و متریال های متنوع و مختلفی تولید می شود.کندانسور این دستگاه میتواند در جنس هایی مختلف نظبر مسی و یا استیل باشد که شما با توجه به انتخاب خود می توانید سفارش دهید.طبیعی است که استیل از لحاظ کیفیت نسبت به فلز بهتر است و قیمت نسبتا بالاتری نیز دارد.

 

گیج دما – فشار

فشار سنج دستگاه عرق گیر

باتوجه به نیاز مصرف کننده و نوع سفارش ، امکان ارسال ترمومانومتر همراه دستگاه عرق گیر وجود دارد. دستگاه ترمومانومتر که وظیفه نمایش دما و فشار داخل دیگ را دارد بر روی درب مخزن نصب می شود.

گیج دما – فشار می توان محدوده 0 تا 120 درجه سانتی گراد و فشار 0 تا 4 بار را نمایش دهد که در فرایند عرق گیری دمای مورد نیاز بین 80 الی 100 درجه سانتی گراد است. و فشار داخل مخزن نیز می بایست بر روی عدد صفر باشد چراکه با افزایش فشار امکان انفجار مخزن وجود دارد. لذا استفاده از گیج دما – فشار امری بسیار ضروری است.

نوع اتصال ترمومانومتر بر روی درب دیگ آلومنیومی دندهه ای و سایز آن 1.4 اینج است که می توان از یک شیر یکطرفه 1.4 به 1.2 استفاده نمود.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تقطیر و عرق گیری 20 لیتر با خنک کننده برقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.