جت هیتر 90 هزار بدون دودکش EG

ویژگی ها :

  • ظرفیت 90 هزار کیلوکالری
  • جنس بدنه گالوانیزه
  • کوره آتش از جنس استیل
  • دارای فن و موتور قدرتمند
  • راندمان و کیفیت بالا
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

جت هیتر 90 هزار بدون دودکش EG

ویژگی ها :

  • ظرفیت 90 هزار کیلوکالری
  • جنس بدنه گالوانیزه
  • کوره آتش از جنس استیل
  • دارای فن و موتور قدرتمند
  • راندمان و کیفیت بالا
موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
ظرفیت دستگاه

90 هزار

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس کوره دستگاه

استیل

موتور مورد استفاده

موتوژن یا الکتروژن تکفاز ۱۴۰۰ دور

جنس آتش خور

استیل

برند شیر برقی

الکتروگس ایتالیا

متراژ قابل ساپورت

850 تا 2500 متر مکعب

نوع سوخت

گازی

گارانتی

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

بررسی فنی

مشخصات جت هیتر 90 هزار بدون دودکش 

جت هیتر 90 هزار بدون دودکش قابلیت تامین گرمایش محیط مورد استفاده  شما را با عملکرد مناسب انجام می دهد و از جنس گالوانیزه میباشد. گرمایش یک محیط 850 الی 2500 متر مکعب توسط جت هیتر بدون دودکش با ظرفیت 90 هزار کیلوکالری تامین میشود. همچنین به دلیل وجود ترموستات مصرف سوخت بسیار پایینی دارد زیرا ترموستات در هنگام رسیدن دما به حد نصاب باعث خاموش شدن دستگاه میشود و از هدر رفت انرژی جلوگیری میکند. برای آشنایی با مشخصات این محصول و کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

جت هیتر 90 هزار بدون دودکش

بدنه گالوانیزه و مقاوم جت هیتر 90 هزار بدون دودکش

بدنه، یکی از مهم ترین قسمت های یک محصول است. بدنه جت هیتر بدون دودکش 90 هزار از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. جنس این جت هیتر با استفاده از رنگ کوره ای از نوع گالوانیزه باکیفیت است. کیفیت عالی بدنه جت هیتر 90 هزار بدون دودکش باعث میشود تا در مقابل حرارت زیاد دچار پوسیدگی یا فرسایش نشده و طول عمرو دوام بسیار بالایی داشته باشد. در ضمن این محصول به صورت دو جداره تولید شده تا گرمادهی بیشتری داشته باشد وگرمای تولیدی در داخل کوره به بدنه منتقل نشده و تمامی حرارت به محیط انتقال پیدا کند.

موتور کم صدا و پر قدرت جت هیتر 90 هزار بدون دودکش

با استفاده از فن دمنده موجود در دستگاه  گرمای تولید شده از طریق مشعل در کوره به محیط انتقال پیدا میکند. موتور تعبیه شده در دستگاه باید حرکت فن میشود. موتور مورد استفاده در این دستگاه  ازبرند موتوژن بوده و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. موتور دستگاه در حین کار سروصدا ندارد و اذیت کننده نیست و این موتور با برق 220 ولت شهری شروع به کار میکند.

جنس استیل کوره آتش

کوره آتش جت هیتر 90 هزار

اکثرجت هیترهای موجود در بازار دارای کوره اهنی بوده و بعد از مدتی به دلیل دمای بالا پوسیده و از بین میروند. به همین دلیل گروه آریاتجهیزات کوره جت هیتر 90 هزار بدون دودکش را از جنس استیل تولید کرده است. استیل در مقابل حرارت و دمای بالا اصلا دچار پوسیدگی نشده و طول عمر محصول افزایش پیدا میکند.

فن گالوانیزه جت هیتر بدون دودکش 90 هزار

فن یا پروانه مورد استفاده در جت هیتر بدون دودکش 90 هزار به صورت 6 پر بوده و از جنس گالوانیزه میباشد. پروانه تعبیه شده در دستگاه با عمل دمنده کردن هوا باعث میشود تا گرما با طول پرتاب بالا به محیط انتقال پیدا کند به همین دلیل جت هیتر بهترین گزینه برای تامین گرمایشی مرغداری ، گلخانه و … میباشد چون راندمان کارایی بالایی دارند. جنس فن به دلیل گالوانیزه بودن در برابر گرما به هیچ عنوان دچار پوسیدگی یا تغییر شکل نمیشود. در نظر داشته باشید برخی از جت های موجود در بازار توسط تولید کنندگان مختلف دارای فن از جنس پلاستیک بوده و در مقابل گرمای دستگاه دچار تغییر شکل یا سوختی میشود.

سوخت جت هیتر 90 هزار بدون دودکش

جت هیتر 90 هزار

جت هتیر 90 هزار بدون دودکش با سوخت گاز راه اندازی میشود. راندمان کارایی این دستگاه بالای 99 درصد بوده و تمامی مصرف سوخت صرف گرمایش محیط میشود زیرا پرت حراراتی به دلیل طراحی استاندارد در این دستگاه وجود نداشته و تمامی مصرف سوخت صرف تامین گرما و حرارت محیط میشود. در نظر داشته باشید قطع و وصل شدن جریان ورودی گاز به داخل دستگاه توسط شیر برقی انجام میگیرد و به صورت کاملا استاندارد جریان جرقه زنی انجام میشود تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود

ترموستات محیطی جت هیتر 90 هزار بدون دودکش

ترموستات یکی از قطعات مهم جت هیتر میباشد که باعث میشود دمای محیط در دمای ثابتی بماند. جت هیتر بدون دودکش 90 هزار مجهز به ترموستات محیطی بوده و با رسیدن دمای محیط به یک درجه خاص دستگاه خاموش میشود. اینکار باعث جلوگیری از هدررفت انرژی میشود.

 لازم به ذکر است که امکان تنطیم دما نیز بر روی ترموستات توسط کاربر وجود داشته و خریدار میتواند دمای مد نظر را بر روی ترموستات تنظیم و تمامی فرایند تامین گرمایش محیط به صورت کاملا اتوماتیک انجام میگیرد.

کاربری بسیار آسان جت هیتر 90 هزار

کارکرد بسیار آسان یکی از ویژگی های مهم جت هیتر 90 هزار است. کاربر با وصل کردن شلنگ به ورودی دستگاه و متصل کردن به پریز برق، دستگاه شروع به کار میکند. نحوه استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و نیاز به تخصص ندارد .

جت هیتر بدون دودکش 90 هزار دارای شیر برقی بوده و در هنگام خاموش بودن دستگاه با استفاده از جریان برق شیر بسته شده و جریان گاز نیز قطع میشود. همچنین شیر برقی این دستگاه در هنگام جرقه زدن عمل تنظیم گاز ورودی را کنترل کرده و باعث میشود راه اندازی و روش کردن دستگاه در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی دستگاه ها و محصولات آریا تجهیزات دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به خریدار ارائه میشود. دستگاه جت هیتر‌بدون دودکش 90 هزار نیز شامل این ویژگی میباشد  و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش کاملا معتبربه خریدار ارائه میشود. همچنین در صورتی که بعد از خرید جت هیتر بدون دودکش 90 هزار سوالی در مورد کارکرد با دستگاه داشتید با بخش خدمات آریا تجهیزات تماس گرفته تا کارشناسان با تجریه ما اقدام به راهنمایی شما نمایند.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر 90 هزار بدون دودکش EG”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.