جت هیتر 110 هزار دودکش دار EG

ویژگی ها :

جت هیتر دودکش دار ارائه شده از جمله بهترین ابزارها برای تولید گرما در محیط های مختلف می باشند. این جت هیترها با دارا بودن دودکشی مخصوص حجم بالایی از آلاینده های تولیدی خود را به بیرون از سالن منتقل خواهند کرد. این جت هیتر امکان تهیه در سه مدل گازسوز ، گازوئیلی و دوگانه سوز را دارا می باشد. همچنین به منظور ارج نهادن به اعتماد خریداران محترم 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

جت هیتر 110 هزار دودکش دار EG

ویژگی ها :

جت هیتر دودکش دار ارائه شده از جمله بهترین ابزارها برای تولید گرما در محیط های مختلف می باشند. این جت هیترها با دارا بودن دودکشی مخصوص حجم بالایی از آلاینده های تولیدی خود را به بیرون از سالن منتقل خواهند کرد. این جت هیتر امکان تهیه در سه مدل گازسوز ، گازوئیلی و دوگانه سوز را دارا می باشد. همچنین به منظور ارج نهادن به اعتماد خریداران محترم 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

موجودی در انبار
دسته بندی
ارسال کالا
ضمانت بازگشت
قیمت کالا:

تحویل اکسپرس

حمل سفارشات در سریعترین زمان ممکن 

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین از تمامی کارت های عضو شتاب

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

جدول مشخصات
بررسی فنی

جت هیتر دودکش دار مدل 110 هزار  و کاربردهای آن :

جت هیترهای دودکش دار یک دودکش مخصوص برای انتقال دادن آلاینده ها به محیط خارج از سالن دارند. اما در جت هیتر های ساده و معمولی گرمای تولید شده همراه با این آلاینده ها به محیط انتقال می یابد.در استفاده از جت هیترهای بدون دودکش محیط باید سیستم تهویه ی قوی و قدرتمندی باشد.به این ترتیب از این جت هیترها در سالن های گلخانه و محیط های بسته استفاده نمی کنند.

برای از بین بردن این مشکل از دستگاه های جت هیتر دودکش دار بهره گرفته می شود.دودکش قرار گرفته در این دستگاه ها مقدار بسیار زیادی از آلاینده ها را به بیرون از سالن منتقل کرده و هوای پاکی را در محیط آزاد می کنند.

ویژگی های جت هیتر دودکش دار  :

در ادامه به بررسی ویژگی های جت هیتر مورد نظر  اشاره خواهیم کرد :

بدنه دستگاه :

بدنه ی دستگاه جت هیتر یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه است که در طول عمر دستگاه و عملکرد سالم آن تاثیر مستقیم میگذارد.بدنه ی دستگاه در دو نوع تولید می شود:

بدنه گالوانیزه جت هیتر: در این نوع دستگاه ها از ورقه های کلفت و ضخیم گالوانیزه استفاده می شود.پوششی از رنگ الکترواستاتیک بر روی بدنه دستگاه برای افزایش طول عمر استفاده می شود.به دلیل ترکیب با نیکل و قلع،این رنگ در دمای بسیار بالا مقاوم بوده و زنگ نمیزند و از طرفی دستگاه در مقابل هر نوع خط و خراشی نیز بسیار مقاوم می باشد.

بدنه استیل جت هیتر: نوع دیگری از بدنه ی موجود در رابطه با دستگاه های جت هیتر که امکان سفارش و ساخت آن نیز وجود دارد،بدنه استیل می باشد.این بدنه که از استیل 340 ساخته شده بدنه ی دستگاه را به طور کامل در رابطه با زنگ زدگی ایمن کرده و به نوعی آن را عایق بندی میکند.ایمن شدن بدنه ی دستگاه جت هیتر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

زمانی که بدنه ی دستگاه در مقابل زنگ زدگی ایمن و مقاوم باشد،شست و شوی دستگاه و تمیز کردن آن برای افزایش بهداشت نیز به سهولت انجام خواهد شد.

در روی دستگاه جت هیتر مورد نظر یک قلاب برای آویزان کردن آن از سقف یا هر نقطه ی مورد نظر نسب شده است.این قلاب به ویژه در سالن هایی که از نظر فضا محدودیت دارند بسیار کاربردی است.و اینکه این دستگاه امکان قرار دادن بر روی پایه ی خود دستگاه را نیز دارد.

از دیگر قسمت های مورد توجه این دستگاه می توانیم به شعله پخش کن مخصوصی که در قسمت خروجی دستگاه قرار دارد اشاره کنیم.جنس شعله پخش کن ها از استیل 310 بوده و مانع از خروج مستقیم آتش به داخل سالن میشود.

کوره جت هیتر :

یکی از قسمت های بسیار مهم در سیستم های گرمایشی،کوره می باشد که در این جت هیترها،کوره ها از جنس استیل 310 می باشند که از جمله بهترین جنس های موجود برای تولید قسمت کوره می باشند.جنس و ضخامت کوره در رابطه با تحمل گرمای بسیار زیاد مهم بوده و باید بسیار مقاوم باشد.

موتور جت هیتر :

برای به چرخش در آوردن پروانه ی دستگاه،موتور نیروی محرکه را ایجاد می کند و در نتیجه گرمای تولید شده در محیط پخش می شود.به همین دلیل موتور دستگاه نیز به شدت دارای اهمیت می باشد.موتور الکتروژن با قدرت 1 اسب بخار در دستگاه های جت هیتر دودکش دار 100 داستفاده شده است.برای عملکرد مناسب این دستگاه از برق شهری تک فاز استفاده می کند.و اینکه جنس پروانه ی متصل شده به موتور نیز،گالوانیزه بوده و دارای رنگ محافظ می باشد.با در نظر گرفتن قدرت 1 اسب بخاری موتور،هوادهی بیشتر از 5500 مترمکعب بر ساعت امکان پذیر می باشد.

در نهایت در قسمت پشت دستگاه یک طوری برای محافظت از موتور و متعلقات آن قرار داده شده است.

نوع سوخت مصرفی :

 جت هیترهای 100 هزار از نظر سوخت در 3 مدل موجودند: 

جت هیتر دودکش دار گازی :

در این از هیترها از سوخت گازی شهری و گاز مایع برای تولید انرژی استفاده می شود.پس از آنکه گاز به وسیله ی لوله کشی به دستگاه رسید،وارد شیر برقی میشود که شیر برقی از بهترین نمونه های شیربرقی ایتالیایی می باشد.

شیر برقی در ابتدای کار دستگاه و قبل از روشن شدن آن با فشاری پایین گاز را به سمت شعله حرکت میدهد.جرقه ی ایجاد شده باعث روشن شدن شعله شده و سپس گاز با فشاری بالا یا فشار بالا به سمت دستگاه میدهد و دستگاه شروع به کار می نماید.

جت هیتر 110 هزار دودکش دار EG

جت هیتر دودکش دار گازوئیلی :

در این نوع جت هیتر ها  از پمپ گازوئیلی به منظور تولید گرما از سوخت های گازوئیلی استفاده می شود.پمپ گازوئیلی کارکردی شبیه به شیر برق دارد و پاشش کم شعله را روشن کرده و سپس پاشش کامل دستگاه را به طور کامل روشن میکند.

جت هیتر دودکش دار دوگانه سوز :

این جت هیتر امکان استفاده کردن از سوخت های گازوئیلی و گازی را در یک دستگاه مهیا می کند.مخصوصا در مناطقی که امکان افت فشار گاز در فصول سرد سال وجود دارد،استفاده کردن از این نوع دستگاه های گرمایشی ضروری و کاربردی تر می باشد.در این دستگاه ها شیر برقی موجود بوده و پمپ گاز نیز دارند.اگر گاز قطع شود جریان گازوئیل به صورت اتوماتیک وارد مدار شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی سیستم را روشن میکند.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جت هیتر 110 هزار دودکش دار EG”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.